به گزارش ایرنا سرهنگ رضا شیراوژن روز چهارشنبه به همراه رییس اطلاع رسانی پلیس استان لرستان در دیدار با رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی در لرستان افزود: رسانه ها با تعامل با نیروی انتظامی به ارتقای احساس امنیت در جامعه کمک کنند.
وی با قدردانی از خبرگزاری جمهوری اسلامی لرستان در اطلاع رسانی اقدامات ناجا در این استان گفت: این خبرگزاری همواره با تعامل با فرماندهی انتظامی لرستان یاور پلیس بوده است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان یکی از رسالت های این معاونت را روشن گری افکار عمومی دانست و افزود: حضور در مساجد، مدارس و محله های آسیب پذیر برای لمس بهتر مشکلات مردم و ارائه آموزش های لازم برای افزایش سطح آگاهی جامعه از اقدامات معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان است.
وی لرستان را از استان های امن کشور دانست و اظهار کرد: مردم لرستان همواره انقلابی و ولایی بوده و پیرو ولایت فقیه هستند.
سرهنگ شیراوژن با بیان اینکه در 9 ماه نخست امسال سرقت در استان 6 درصد کاهش داشته است، افزود: 99 طرح مختلف در حوزه پیشگیری از وقوع جرم در لرستان انجام شده است.
رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز لرستان نیز در این دیدار گفت: ایرنا همواره با تعامل با پلیس در راستای ایجاد امنیت و آرامش در جامعه تلاش می کند.
احسان کردی افزود: معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی لرستان با اقدامات فرهنگی و اجتماعی موثر خود در استان، میزان رضایتمندی مردم را افزایش داده است.
وی شعار خبرگزاری جمهوری اسلامی را سرعت، صحت و دقت عنوان کرد و گفت: این خبرگزاری در عرصه اطلاع رسانی بازوی پلیس در جامعه محسوب می شود.
3210/3022
خبرنگار: محمد یاراحمدی ** انتشاردهنده: احسان کردی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.