به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار سید ضیاءالدین حزنی شنبه شب در آئین اهدای جهیزیه به 205 نوعروس شهرستان سرپل ذهاب گفت: این طرح ها با 945 میلیارد و 800 میلیون ریال اعتبار در زمینه های خانه بهداشت، منزل مسکونی، مسجد، حوزه علمیه، تسطیح زمین های کشاورزی و آبرسانی اجرا شده است.
وی اضافه کرد که این طرح ها با مشارکت سپاه نبی ‌اکرم (ص) کرمانشاه، قرارگاه نجف، قرارگاه خاتم الانبیاء و قرارگاه کوثر در مناطق مختلف کشور اجرا شده است.
وی اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در بخش های تامین جهیزیه نوعروسان، تجهیزات مساجد، بسته های مواد غذایی، پوشاک و لوازم التحریر مردم زلزله زده ، محروم، مناطق مرزی و صعب العبور کشور، 147 میلیارد و 330 میلیون ریال هزینه شده است.
فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کوثر بیان کرد: با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، سه هزار جهیزیه در مدت 10 روز و در کمترین فرصت برای مناطق زلزله زده تهیه و ارسال شده است.
سردار سرتپ پاسدار حزنی، رمز موفقیت سپاه را قرار گرفتن در کنار مردم بیان کرد و افزود: رفع محرومیت‌ زدایی از بخش‌های مختلف جامعه یکی از راهبردهای اصلی این نهاد مردمی است.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله و 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیش از 100 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دیده اند.
7079/7399/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.