مهدی اژدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، هدف از اجرای این طرح را تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم و جلوگیری از افرایش خودسرانه قیمت کالا توسط برخی افراد سودجو اعلام کرد و افزود: این طرح از 10 اسفند امسال در قصرشیرین آغاز شد و تا 15 فروردین 97 ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: در این طرح بازرسان اداره صنعت معدن و تجارت همراه با بازرسان اتاق اصناف، اتحادیه های صنفی، تعزیرات حکومتی و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، نیروی انتظامی و شبکه دامپزشکی و فرمانداری با انجام گشت های مشترک، بر روند توزیع و قیمت کالا نظارت می کنند.
وی اضافه کرد که با تمهیدات صورت گرفته بازرسان این اداره به صورت تمام وقت با اجرای گشت های بازرسی با همکاری اتاق اصناف، بر نحوه فعالیت واحدهای صنفی نظارت کرده و با هرگونه قانون شکنی و مخلان نظم و امنیت بازار بدون اغماض و چشم پوشی برخورد می کنند.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت قصرشیرین اظهارداشت: همسو با اجرای طرح تنظیم بازار، از واحدهای صنفی مختلف، ناوگان حمل و نقل درون شهری، آجیل و خشکبار فروشی ها، مراکز عرضه مواد پروتئینی، پوشاک ، کفش ، کیف و شیرینی و مراکز اقامتی به منظور رفاه حال شهروندان، مهمانان و مسافران نوروزی، به طور مستمر نظارت و بازرسی می شود.
اژدری گفت: همچنین اقلام اساسی مردم از جمله میوه شب عید به مقدار مورد نیاز توسط جهاد کشاورزی تامین شده است و نگرانی برای توزیع این اقلام وجود ندارد.
وی از توزیع چند مرحله برنج وارداتی (هندی و تایلندی) با قمیت مصوب در شهرستان مرزی قصرشیرین خبر داد و افزود: میوه و مواد پروتئینی نیز به میزان کافی ذخیره سازی شده تا در ایام پایانی سال به تدریج در سطح بازار توزیع شود.
وی بیان کرد: شهروندان می توانند هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرز رسمی خسروی و پرویزخان فعال است.
7079/3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.