محسن دری نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: در قالب بازرسی های انجام شده از واحدهای صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی، 200 پرونده تخلف به ارزش 293 میلیارد و 99 میلیون ریال تشکیل و پرونده‌ های مربوطه پس از تکمیل برگ گزارش بازرسی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی عنوان کرد: علاوه بر این بازرسی ها، گشت های مشترک نیز با دستگاه های متولی از جمله تعزیرات حکومتی ، بهداشت ، نیروی انتظامی ، اتاق اصناف از دیگر اقدامات این اداره در بازه زمانی یاد شده است.
وی گفت: این بازرسی ها با هدف پایش وضعیت بازار کالا و خدمات به ویژه کالاهای اولویت دار و نظارت بر مراکز فعال تجاری و اقتصادی شهرستان و همچنین جلوگیری از هرگونه افزایش بی رویه قیمت ها در قالب طرح های مختلف صورت گرفت.
مسئول بازرسی و نظارت اداره سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ری اضافه کرد: 361 مورد از این تعداد بازرسی ها در شب یلدا انجام شد که 30 پرونده تخلف توسط بازرسین اداره صنعت ، معدن و تجارت و با همکاری اتاق اصناف و سایر دستگاه های ذیربط تشکیل و به مراجع ذیصلاح ارجاع گردید.
وی یادآور شد: این بازرسی ها از فروشگاه های عرضه میوه و تره بار، خشکبار صورت گرفته است که میزان محکومیت این پرونده ها 34 میلیون و 477 مییلون ریال گزارش شده است.
شهرستان ری با برخورداری از 56 اتحادیه توزیعی، تولیدی و خدماتی و همچنین وجود شهرک صنعتی شمس آباد، کارخانه سیمان و کارگاه های تولیدی و خدماتی اعم از سنگ بری، شیشه و سفال، آجرپزی، کارگاه قالیبافی و قالیشویی، کشتارگاه دام و طیور به عنوان قطب کار و تولید در پهنه جنوب تهران مطرح است.
6003
انتشار: روح اله صائب
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.