امیدعلی عزتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این طرح که از نیمه دوم اسفند سال گذشته آغاز و تا پایان فروردین امسال در حال اجرا است 630 مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شد.
وی افزود: تخلفات انجام شده به ارزش تقریبی 120 میلیون ریال برآورد شده که اقدامات قانونی مناسب برای برخورد با واحدهای صنفی متخلف صورت گرفته است.
عزتی یادآور شد: در زمان اجرای طرح تشدید نظارت اتاق اصناف 20 مورد گشت مشترک با سازمان صنعت، معدن و تجارت، تعزیرات، بهداشت و درمان، دامپزشکی و انتظامی انجام شده است.
وی اضافه کرد: اتحادیه های شیرینی سازان، آجیل و خشکبار، گوشت و مرغ، نانوایان، رستوران داران، میوه و تره بارفروشان در این طرح همکاری لازم را برای انجام بازرسی های مختلف انجام دادند.
وی با بیان اینکه در تعطیلات نوروزی به عرضه مرغ، ماهی، تخم مرغ، آجیل و خشکبار، نان، میوه و پوشاک و کیف و کفش به صورت ویژه توجه شد، گفت: بازرسان در 2 نوبت کاری صبح و بعد از ظهر در راستای نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی و غیر صنفی درایام نوروز فعالیت داشتند.
عزتی اظهار کرد: در این طرح بازرسان و کارشناسان اتحادیه ها با خودروهای مخصوص و گشت های ویژه در شهر، بازرسی و نظارت را انجام دادند تا دسترسی به بازرسان برای مردم و واحدهای صنفی به سهولت انجام شود.
به گفته وی 58 تن سیب و پرتغال در سه نقطه از سطح شهرستان نیز با نظارت بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و توسط اتحادیه میوه و تره بار و تعاون روستایی در تعطیلات نوروزی توزیع شد همچنین چهار واحد نانوایی بصورت شبانه روزی با سهمیه آرد فوق العاده بر اساس نیاز به شهروندان و مهمانان نوروزی این شهرستان خدمات ارائه دادند.
وی با بیان اینکه برای رسیدگی به تخلفات، 2 پایگاه بازرسی و نظارت اصناف در ایوان وجود دارد، گفت: شهروندان هرگونه تخلف اقتصادی را از طریق تماس با شماره تلفن گویای 124 ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند تا در کمترین زمان مورد رسیدگی قرار گیرد.
ایوان با جمعیت 55 هزار نفر در 35 کیلومتری شمال استان ایلام دارای 2 هزار و 400 واحد صنفی فعال است.
طرح ویژه نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی از نیمه دوم اسفند در شهرستان ایوان آغاز شد و تا 31 فروردین سال 96 ادامه دارد که در این طرح بازرسان به صورت شبانه روزی نحوه فعالیت واحدهای صنفی را رصد می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا مرکز ایلام به نشانی http://www.irna.ir/ilam و همچنین اخبار متنوع از مهمترین و جذاب ترین رویدادهای خبری استان، ایران و جهان هر روز در کانال تلگرام ایرنا ایلام به نشانی irnailam@ منتشر می شود.
خبرنگار: لیلی خاکی** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7180/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.