به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به علت مواضع آمریکا برای تغییر برجام افزود: نمایش لاشه یک موشک از سوی آمریکا در سازمان ملل مقدمه ای براین بود که آمریکایی ها با همراهی انگلیس، فرانسه و آلمان پروژه محدود کردن برنامه دفاع موشکی ایران را کلید بزنند‌.
وی اظهار کرد: غربی ها بارها اعتراف کردند تنها راه رسیدن به اهداف شومشان و ضربه زدن به نظام اسلامی ما، از بین بردن قدرت نظامی و موشکی است زیرا آن ها می دانند که توان دفاعی و موشکی ما قدرت بازدارندگی برای آن ها دارد.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین گفت: وظیفه دیپلماسی کشور ما به طور قطع اصرار بر حقوق ملت ما در مقابل زیاده خواهی های غرب است چون تقابل ایران و غرب بر سر توافق هسته ای وارد مرحله حساسی شده است.
شامحمدی اضافه کرد: عامل پیروزی ما در این رابطه اصرار بر حفظ خطوط قرمز و راهبردی کشورمان است زیرا اگر این خطوط نادیده گرفته شود و یا از آن فاصله و عدول بگیریم تلاش آمریکا و اروپا برای محدود کردن نقش کشورمان در نظام بین الملل بیشتر خواهد شد.
وی اظهار داشت: اگر ما ضعفی از خودمان نشان دهیم باید شاهد رفتارهای ظالمانه و زیاده خواهی های آمریکا و غرب باشیم.
وی گفت: ما بر سر توان دفاعی و موشکی ایران اسلامی مذاکره نمی کنیم زیرا عزم کشورمان بر تقویت توان منطقه ای و دفاعی خود در برابر تهدیدات موجود است.
امام جمعه موقت قصرشیرین افزود: ما قبول نمی کنیم حتی یک بند از توافق هسته ای تغییر کند و غرب بداند حق ورود به مناطق راهبردی کشورمان را ندارد و نخواهد داشت.
وی با اشاره به 14 اسفند روز احسان و نیکوکاری خواستار مشارکت مردم برای کمک و انفاق به نیازمندان شد.
وی کمک و دستگیری از نیازمندان را عامل ترویج و گسترش فرهنگ احسان در جامعه بیان کرد.
شامحمدی با اشاره به 15 اسفند آغاز هفته منابع طبیعی و درختکاری گفت: وظیفه داریم قدردان این نعمت الهی باشیم.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت دارد.
3012/8066
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.