حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به فرار رسیدن سالروز تاسیس شورای نگهبان قانون اساسی افزود: شورای نگهبان قانون اساسی ماموریت نظارت بر لوایح و مصوباتی که در مجلس صورت می گیرذد را برعهده دارد و اعضای آن با درایت کامل لوایح و مصوبات را مورد بررسی قرار می دهند تا مغایر با شرع مقدس اسلام نباشد.
وی با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی نهادهایی را که از آنها واهمه دارند را نشانه گذاری کرده اند و همواره به شکل های مختلف به آنها حمله می کنند، اضافه کرد: شورای نگهبان، روحانیت، بسیج، سپاه و جوانان انقلابی از جمله این نهادها به شمار می روند.
وی ادامه داد: حمله هایی که علیه این ارگان ها صورت می گیرد نشانه هراس دشمنان از ساین نهادهاست زیرا به خوبی می دانند نقش اساسی توسط این نهادها در برهه های مختلف صورت می گیرد.
وی به فرار رسیدن روز تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و افزود: مساله بیمه در جامعه جایگاه اصلی خود را پیدا نکرده است و به عبارتی از استانداردهای بین المللی در این خصوص عقب هستیم.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی به برگزاری رزمایش الی بیت المقدس در استان اشاره کرد و گفت: این رزمایش ها نشانگر اقتدار و عظمت ایران اسلامی است.
حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان اینکه 25 شوال مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) است، افزود: مراسم عزاداری این روز باید با شکوه بیشتری برگزار شود چرا که این امام بزرگوار مذهب عصمت و طهارت را به ما منتقل کرده اند.
به گزارش ایرنا، نماز جمعه این هفته ارومیه با حضور اقشار مختلف مردم در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) ارومیه برگزارشد.
8135/2093** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.