به گزارش ایرنا، 'هوشنگ بازوند' روز یکشنبه در حاشیه افتتاح ساختمان فناوری و اطلاعات ستاد فرماندهی انتظامی کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس تصمیم هیات دولت اعتبار مورد نیاز برای جبران خسارت اماکن ناجا که در مناطق زلزله زده کرمانشاه دچار آسیب شده اند بزودی اختصاص پیدا خواهد کرد.
وی اعلام کرد: معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور روز پنجشنبه به کرمانشاه سفر می کند و به این موضوع را رسیدگی خواهد کرد.
استاندار کرمانشاه ادامه داد: در این روز جلسه ای با حضور فرماندهان نظامی و اعضای شورای تامین برگزار می شود تا اعتبار مورد نیاز به منظور تقویت بخش های امنیتی مورد بررسی قرار گیرد.
بازوند در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به مصوبه سفر رییس جمهوری به کرمانشاه در خصوص گسترش پوشش تصویری و تقویت ساختمان های کلانتری ها و پاسگاه ها گفت: بخشی از مصوبات سفر رییس جمهوری به کرمانشاه در خصوص نیروی انتظامی دریافت شده است.

**پاسگاه ها و برجک های مرزی تقویت می شوند
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: براساس لایحه بودجه سال 97 پاسگاه ها و برجک های مرزی تقویت می شوند.
'احمدی صفری' افزود: در لایحه بودجه سال 97 بودجه نیروی انتظامی نسبت به سال گذشته صد درصد افزایش یافته است.
وی اظهار کرد: در بودجه سال آینده موضوع تقویت مسائل امنیتی و نیروی انتظامی در استان های غربی کشور از جمله کرمانشاه نیز مطرح شده است.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: براساس تصمیم هیات دولت و کمیسیون امنیت ملی در استان های مرزی به ویژه استان کرمانشاه پاسگاه ها و برجک های مرزی تقویت خواهند شد.
صفری در بحش دیگری از صحبت های خود به نقش نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت اشاره کرد و گفت: نیروی انتظامی به خوبی توانسته است آرامش را در جامعه تامین کند.
وی تصریح کرد: مردم به خوبی قدردان زحمات سبزپوشان نیروی انتظامی در تامین نظم و امنیت هستند و با آنان همکاری می کنند.
8066/7445
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.