به گزارش خبرنگار ایرنا، مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار کرمانشاه از همان دقایق ابتدایی صبح امروز گروه گروه و دسته دسته به سمت مسیر از پیش تعیین شده که مقابل مسجد جامع اعلام شده بود در حال حرکت بودند تا جزو اولین هایی باشند که در جشن پیروزی انقلاب شرکت کنند.
مقابل مسجد جامع کرمانشاه وعده گاه مردمی بود که 39 سال تمام از انقلاب و نظامشان حمایت کرده و امروز هم آمده بودند تا با تمام وجود بار دیگر با آرمان معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) و جانشین خلف و برحقش حضرت آیت الله خامنه ای تجدید عهد و میثاق کنند.
شعارهای انقلابی مردم کرمانشاه با 'استقلال - آزادی، جمهوری اسلامی' آغاز شد و در ادامه نیز مردم با مجری مراسم، سردادن شعارهای ' 22 بهمن ماه یوم الله است، یوم الله' و 'یاد امام خمینی پاینده باد، خامنه ای رهبر ما زنده باد ' را همراهی کردند.
'این همه لشگر آمده؛ به عشق رهبر آمده '، 'وای اگر رهبرم حکم جهادم دهد؛ ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد'، ' خونی که در رگ ماست؛ هدیه به رهبر ماست'، ' ابوالفضل علمدار؛ خامنه ای نگه دار' از دیگر شعارهایی بود که مردم کرمانشاه در اعلام تبعیت از رهبر فرزانه انقلاب سر دادند.
مردم مومن کرمانشاه که با شروع مراسم هر لحظه بر تعداد آن ها افزوده می شد با سر دادن شعارهایی مانند 'ما پیرو علی و پیغمبریم؛ حامی انقلاب و این رهبریم'، 'نهضت ما جلوه ای از کوثر است؛ پیروی از فاطمه اطهر است' و 'ای رهبر آزاده؛ آماده ایم، آماده' پاسخ دندان شکنی به یاوه گویی های دشمنان انقلاب دادند.
در جشن سالروز پیروزی انقلاب همچنین شعارهای کوبنده 'مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ برضد ولایت فقیه، مرگ بر داعشی و هیچ غلطی نمی کند آمریکا ' طنین انداز شد تا نفرت و عصبانیت مردم از جهان استکبار بار دیگر به نمایش درآید.
مردم کرمانشاه همچنین با اجتماع در چهار راه بسیج، پس از قرائت هر بند قطعنامه راهپیمایی با سردادن شعار ' الله و اکبر' آن را تائید کردند.
حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات سخنران ویژه مراسم 22 بهمن کرمانشاه بود.
مشابه این مراسم نیز در حدود 50 شهرستان، بخش، شهر و روستای استان کرمانشاه برگزار شد و مردم 39 سالگی انقلابشان را جشن گرفتند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.