به گزارش ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری روز یکشنبه در نشست با دانش آموزان دختر بسیجی فعال در بوشهر افزود: هدف جهان استکبار این است که بانوان در مسیری قرار گیرند که دارای تفکر غرب گرایی شوند و در مرحله بعد روی بخش دیگر جامعه که مردها هستند نیز تاثیر بگذارند.
وی بیان کرد: هدف بیشتر برنامه های شبکه های ماهواره ای، اضمحلال و تخریب نظام خانواده است و این نشان از اهمیت خانواده و بانوان در جامعه است.
صفایی بوشهری با اشاره به ضرورت توجه به بخش بانوان درجامعه اظهار داشت: در مدارس و دانشگاه ها نیاز است در قالب یک برنامه ریزی مناسب و دانش بنیان به بانوان توجه ویژه شود.
وی افزود: جهان استکبار به دنبال تغییر فرهنگ ایران است و دلیل آن نیز این است که فرهنگ اساس یک جامعه است و اگر فرهنگ مسموم شود همه را مسموم و به دیگران نیز سرایت می کند.
صفایی بوشهری در ارتباط با بسیج گفت: یکی از ویژگی های بسیج این است که با دست خالی نیز می توانند کار کنند که نمونه بارز آن هشت سال دفاع مقدس است.
وی حضور بسیجیان در صحنه های حساس را ضروری دانست و افزود: بسیج با حداقل ها، کارهای بزرگ انجام می دهد و همواره باید در اولین فرصت ها در صحنه های حساس حضور داشته باشند.
صفایی بوشهری یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران یک حرکت محدود زمانی و مکانی در تاریخ انسانی نیست بلکه تحولی است که بسیاری از بزرگان در طول تاریخ، انتظار آن را می کشیدند و آرزوی آن را داشتند.
وی گفت: هدف انقلاب اسلامی ایران، تصحیح کفر، شرک، نفاق و انحرافات فکری و حاکم شدن عدالت و ایثار در عرصه مدیریت سیاسی اقتصادی جهان است به همین خاطر افراد و کشورهایی که دارای این نوع افکار نیستند مقابل این انقلاب ایستادگی می کنند.
7212/6043**
خبرنگار: عبدالصمد شهریاری** انتشار دهنده: خداظنر خواجه
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.