به گزارش شنبه ایرنا امام جمعه گتوند در این آئین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید تاجبخش نخستین شهید مدافع حرم گتوند به رشادت ها و جانفشانی های شهدا در میدان های مختلف اشاره کرد و این عمل را نشانه رفتار سنجیده ،معرفت و شعور بالای ورزشکار و قهرمان ملی دانست.
حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی به افتخار افرینی جوانان گتوندی اشاره کرد و افزود:شهید تاجبخش در دفاع از حرم زینب(س) و ارزش های اسلامی و امین میرزازاده در میدان ورزش برای ایران افتخارآفرینی کردند.
به گزارش ایرنا در این مراسم مدال طلای اهدا شده امین میرزازاده توسط سهراب گیلانی نماینده مزدم شوشتر وگتوند به گردن پدر شهید تاجبخش انداخته شد.
در ادامه نیز لوح سپاسی از طرف خانواده شهید تاجبخش به دستان پدر این شهید والامقام به امین میرزازاده اهدا شد.
امین میرزازاده نخبه کشتی خوزستان چهاردهم مردادماه در شهر تامپره کشور فنلاند صاحب مدال برنز رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جوانان جهان شد.
این نخبه کشتی خوزستان عضو تیم ملی کشتی کشورمان ،ساکن شهرستان گتوند ،علاوه بر کسب مقام سوم جهان در رده جوانان ،مقام قهرمانی کشتی فرنگی جهان در رده جوانان،مقام پهلوانی کشور در سال 93 و دیگر مقامهای آسیایی را برای کشورمان کسب کرده است.
به گزارش ایرنا شهید محمد تاجبخش از فرماندهان پایگاه بسیج ناحیه مقاومت این شهرستان که برای دفاع از حرم حضرت زینب(س) به سوریه اعزام شده بود در مردادماه امسال در رویارویی با گروه های تکفیری و در پاتک دشمن در منطقه عملیاتی تدمور سوریه به شهادت رسید.
این شهید در سن 28 سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد و پیکر وی در زادگاه خود و در گلزار شهدای گتوند به خاک سپرده شد.
مردم شهرستان 74 هزار نفری گتوند در شمال خوزستان 347 شهید تقدیم انقلاب کردند.
7467/6002 خبرنگار:باقر ابراهیمی**انتشار : کبری آقازری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.