به گزارش روز شنبه ایرنا مجللی هفته گذشته درمسابقات آبهای آرام قهرمانی جهان نخستین مدال تاریخ قایقرانی ایران را به دست آورد.
ملی پوش گلستانی در این زمینه گفت: پیش از حضور در مسابقات قهرمانی جهان نیت کرده بودم اگر بر روی سکو قرار گرفتم، مدال خود را تقدیم شهدای مدافع حرم به خصوص شهید محسن حججی کنم.
مجللی تصریح کرد: ما به عنوان ورزشکار همه توان خود را گذاشته ایم تا پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم و حالا که این اتفاق افتاده افتخار می کنم که باعث عزت کشورم شده ام اما عزیزانی هستند که برای ما و عزت ایران از جان گذشته اند و خود را فدای دین و میهن کرده اند.
این جوان ملی پوش افزود: وقتی به این مساله فکر می کنم، می‌بینم که کار آنها به مراتب از مدال من با ارزش تر است و می خواهم با افتخار مدالم را به همه شهدای مدافع حرم به خصوص شهید محسن حججی و خانواده بزرگوار وی تقدیم کنم.
مجللی تاکید کرد: این نیتم بوده و برکت نام این عزیزان و فکر کردن به بزرگ منشی آنها به من انگیزه داد تا در بالاترین سطح مسابقات با حریفانم رقابت کنم و این موفقیت را بدست آورم.
به گزارش فدراسیون قایقرانی،وی خاطرنشان کرد: شهدای مدافع حرم بزرگ هستند و با این کار امیدوارم برکت نامشان و دعای خیر خانواده هایشان همیشه پشتیبان همه ورزشکاران میهن عزیزمان باشد و پرچم میهن اسلامی ما همواره توسط قهرمانان در میادین جهانی به اهتزاز در آید.
/1293/1823/1648
تنظیم :محمد طاهری* انتشار: طاهره نبی اللهی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.