برخی دولت را مورد هجمه قرار داده و گفتمان اعتدال را زیر سئوال بردند، دیگرانی سیاست های دفاعی را مورد انتقاد قرار می دهند و صنف بعدی سیاست های امنیتی و مدافعان جان بر کف حرم را به چالش می کشند.
اما با توجه به جمیع جهات و پذیرش نقدهای منصفانه و نصایح مشفقانه همه باید معترف باشیم و خدای را شکر کنیم که کسانی با سلاح جان و چاشنی ایثار مرزهای این کشور را سد کرده اند و اجازه نمی دهند تا داعش خونخوار گرگ صفت و صدها کفتار لاشخور نتوانند آزادانه به جان و ناموس مردمان این سرزمین خدشه ای وارد کنند و در زیر پرچم اسلام، کرکس های حرامخوار، مردان مان را زنده زنده کباب کنند، بچه های معصوم را با چاقوی شقاوت ذبح کنند و مستانه در کنارشان عکس یادگاری بگیرند، دختران با شرف را به جنگجویان خوک صفت هدیه بدهند، عزت، حریت و آزادگی مان را به خواری تبدیل کنند.
آری، همین که همه تجاوزگران عالم در آتش حسرت امنیت و آرامش مرزهای ایران می سوزند و اجساد کثیف تیم های تجاوز خود را مدفون و متعفن به نظاره می نشینند، عالم بی رحم و شکم بارگان عرب، همچون جوجه خرگوش از عقاب ایرانی تنشان آب می شود، مفتخریم.
همین که جزیره امن ایران در دوزخ مکافات و ناامنی جهان، همه سران متجاوز شرق و غرب را به خود مشغول و متحیر کرده است بر همه کمبودها و نابسامانی های موجود می ارزد و می چربد.
ما مردمی انقلابی هستیم که برای آزادی خود انقلاب کردیم و دست کدخدایان بی عدالت دنیا را از داشته های خود کوتاه و کشور خویش را تحت امر خود در آورده و بر سرنوشت مان حاکم شدیم و به همین جرم آزایخواهی با چالش های زیادی مواجه بوده و هستیم.
مشکلات و نارسایی های زیادی در این راه داریم و تحمل می کنیم که بنده و شما نیز از آنان مصون و بیخبر نبوده و نیستیم، مشکلاتی را در کشور خود مشاهده می کنیم و نابرابری هایی هم به چشم خود می بینیم اما هیچکدام اینها باعث نمی شود که ایران عزیز و صفای بی بدیل ایرانی و تعصب مقدس حب وطن خود را به محاق برده و به سادگی و سهل تقدیم گرگ های لجن خوار داعش کنیم و نام مبارک ایران و ایرانی را در کنار این واژه نجس و ننگین قرار دهیم و قرائت کنیم.
آری، ما عمق استراتژی خود را تا عراق و سوریه گسترش داده ایم تا شاهد مرزهایی آرام و امن باشیم، مدافعان حرم را تقدیم تاریخ مردانگی کرده ایم تا ایرانی آرام و آزاد داشته باشیم، قربانیان بی سر و گمنامی را هدیه داده ایم تا جان و ناموس ایران و ایرانی از دستبرد تروریست های خونخوار در امان باشد، کمبودها را تحمل می کنیم تا ایران در زیر چکمه بیگانگان جان نسپارد و خون دل می خوریم تا سگ های داعش با طعمه حاکمان بی لیاقت عرب، خون مان را نریزند.
مرزداران و سربازان وطن را به کارد راهزنان بی دین و بی عاطفه در سیستان و بلوچستان می سپاریم تا در تاریخ سر بلند بمانیم، شعب ابی طالب را با جان می خریم تا راست قامت قرن خود باشیم، هشت سال دفاع مقدس را تجربه می کنیم تا حیات خلوت قدرت های شیطانی نباشیم، دانشمندان نامی کشورمان قربانی می شوند تا دانایی فرزندان آرش کماندار به رخ دنیا کشیده شود.
غواصان مظلوم را با دستان بسته خوراک ماهیان دریا کردیم تا با چشم باز سرنوشت آینده را انتخاب کنیم، با جان عزیزان خود از حرمت ناموس خدا در عراق و سوریه پاسداری می کنیم تا به حریم ایران تعدی نشود و آوارگی دشت و دمن، اسارت و شهادت در غربت را پذیرا شده ایم تا آزاد زندگی کنیم.
همه وظیفه داریم که با دوری از اختلاف و همصدایی با دشمن، پاسدار عظمت ایران باشیم، با شکیبایی، هوشمندی و اتحاد، غیرت ایرانی خود را حافظ و قدردان حافظان امنیت و آزادگی میهن خود باشیم.
تلاش کنیم در نوشتار و گفتارهای روزانه در فضاهای مجازی و حقیقی گل به خودی نزنیم، وضعیت موجود را هیچگاه با حضور بیگانگان و داعشیان لعین مقایسه نکنیم که خدای ناخواسته به خود و تاریخ پرافتخار انقلاب ظلم کرده باشیم.
حرمت شهیدان وطن را مراعات، قدردان سربازان و مرزداران، بسیجیان و پاسداران و نیروهای مسلح ایران بزرگ باشیم و هیچگاه دشمنان خونریز مملکت را دوست ندانسته و قیصریه خود را برای دستمال کم ارزش دیگران نسوزانیم.
در این برهه مهم از تاریخ مبارزات ملت ایران شایسته است که زن و مرد، خواص و عوام، ترک و کرد، فارس، بلوچ و عرب، لر، لک و ترکمن در هر جای ایران به رهبران و کارگزاران خود، در عین منتقد بودن اطمینان کنیم و در مقابل تجاوزگران و ایران ستیزان یاری شان کنیم، مردانه از مرزهای بزرگی، فرهیختگی، سلحشوری، غیرت و وطن خواهی نیاکان مان حفاظت کنیم تا سربلندان تاریخ و افتخارآفرینان آینده باقی بمانیم.
خبرنگار مرکز ایلام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.