به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ مراد خوش کنار روز جمعه به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولان تیپ 35 نیرو مخصوص در آستانه بیست و نهم فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی، با خانواده های معظم شهدای ارتش در شهرستان پاوه دیدار کردند.
فرمانده تیپ 35 تکاور فاتح به هنگام این دیدارها گفت: این تیپ در دوران دفاع مقدس شهدای بسیار زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرد و نقش حائز اهمیتی در برقراری امنیت پایدار در غرب کشور ایفاد کرده است.
سرهنگ خوش کنار گفت: شهدا الگوهای جاودانه الهی هستند که برای دفاع از حق و پیشبرد نظام الهی و آرمانهای انقلاب هستی خود را فدا کردند و با پشت سر گذاشتن آزمونهای بسیار سخت هر آنچه که داشتند در طبق اخلاص گذاشتند.
وی افزود: شهدا همچون اباعبدالله الحسین (ع) کشتی نجات و چراغ هدایت و سعادت هستند و امروز ما عزت، اقتدار و امنیت پایداری که در کشور داریم به برکت خون شهیدان و صبر و بردباری خانواده های این عزیزان است.
فرمانده تیپ 35 نیرو مخصوص افزود: ما امروز آمده ایم تا تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای شهدا داشته باشیم و به خانواده معزز شهدا بگوئیم که ما فراموش نکرده ایم که هر چه داریم از خون شهدا داریم.
وی در این دیدارها ضمن دلجویی از خانواده های معزز شهدا در خصوص رفع مشکلات آنان قول مساعد داد.
شهرستان پاوه با بیش از 61 هزار نفر جمعیت در شمال غربی کرمانشاه قرار دارد.
7448/8066 خبرنگار:محمدهادی زامیاد ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.