به گزارش خبرنگار ایرنا محمدعلی نجفی عصر پنجشنبه در این دیدار اظهار کرد: ایثار ، فداکاری و جوانمردی شهدای عزیز نشات گرفته از تربیت درست و اقدام فرهنگی صحیح است.
وی افزود : شهدای گرانقدر از هر فرصتی جهت خدمت به مردم بهره می گرفتند و این نشان از روح بزرگ و جوانمردی این عزیزان است .
استاندار با اشاره به برگزاری موفق کنگره 8 هزار شهید گیلان خاطر نشان ساخت : این کنگره کم نظیر بود و سردار سلیمانی در سخنرانی خود به آن اذعان داشت .
نجفی با تاکید بر لزوم دیدار و دلجویی هر چه بیشتر مسئولین با خانواده های معظم شهدا تصریح کرد: تاکنون 11 بخشدار و معاون فرماندار در استان گیلان از بین فرزندان شهدا انتخاب شده اند و بسیار هم موفق عمل کرده اند.
وی با اشاره به اینکه مسئولان با علاقمندی در جهت خدمت به خانواده های شهدا تلاش می کنند، گفت: این نگاه حاکمیت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
روحانی فداکار اسلام شهید مرتضی خدادادی در سال 1361 با پرتاب نارنجک به منزلش از سوی منافقین کوردل، ترور و به فیض عظیم شهادت نائل شد و همسر او نیز در جریان این عملیات تروریستی از ناحیه دو پا مجروح و از جانبازان 70 درصد کشور است.
بندرانزلی در 40 کیلومتری غرب مرکز گیلان واقع شده و 408 شهید دوران دفاع مقدس ، دو شهید مدافع حرم و هشت شهید گمنام را در خود جای داده است.
خبرنگار: رضا اکبری ** انتشاردهنده: کبیری
7471/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.