به گزارش ایرنا، راهپیمایی گرامیداشت 13 آبان امروز در خمین همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده دانش آموزان و دانشجویان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.
شرکت کنندگان در این راهپیمای با سر دادن شعارهای الله اکبر، مرگ برآمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر ضد ولایت فقیه، حماسه ای دیگر از حضور همه جانبه در صحنه حمایت از آرمان های انقلاب و شهدا را به تصویر کشیدند.
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرمانداری خمین در این آیین گفت:مشت های گره کرده در 13 آبان امسال پاسخ کوبنده ای به سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا است.
احمد طهرانی افزود: تبعید امام راحل، شهادت دانشجویان دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی در 13 آبان سال 43 تا 58 نشان دهنده بی اعتمادی به استکبار جهانی است.
وی ادامه داد: حضور گسترده در راهپیمایی 13 آبان دلسردی آمریکا از مذاکره مجدد را به همراه دارد.
وی گفت: انقلاب اسلامی الگوی کاملی از حکومتداری اسلامی بر پایه آموزه های اصیل دینی و برمبنای آزادگی است و هرگز سازش با استکبار در آن جایی ندارد.
معاون سیاسی ، اجتماعی و امنیتی فرمانداری خمین گفت: معنای استکبار جهانی این است که دولت ها و قدرت هایی در جهان با زیاده خواهی برخورد زورگویانه با سایر ملت ها و جوامع دارند و دخالت در امور این کشورها امری نکوهیده است و هر مشی استکباری برای دستیابی به اهداف پلید محکوک است.
طهرانی تصریح کرد: ملت ایران در روز 13 آبان بار دیگر خشم و نفرت خود از خوی استکباری آمریکای جنایتکار را فریاد زدند و از سیاست های استثماری اعلام انزجار کردند.
گزارش خبرنگاران ایرنا در محلات و دلیجان حاکی از برگزاری راهپیمایی 13 آبان در این شهرستان ها با شکوه تر از سال های قبل می دهد.
13 آبان در تقویم کشور به عنوان روز دانش آموز ، سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان خط امام و روز مبارزه با استکبار جهانی نامگذاری شده است.
7277/6013/ خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.