به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله مصطفی علما در خطبه های نماز جمعه این هفته کرمانشاه اظهار کرد: حضور پرشور آحاد مختلف مردم بهترین پاسخ به یاوه گویی های دشمنانی است که همواره سعی کرده اند آن ها را از انقلاب جدا کنند.
وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم همواره جلو بسیاری از خطرات دشمنان را گرفته است، گفت: این بار نیز ملت با بصیرت ایران اسلامی با حضور پرشور و شعور خود مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان انقلاب می زنند.
آیت الله علما افزود: رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار روز گذشته خود با کارکنان نیروی هوایی ارتش فرمودند که به فضل الهی 22 بهمن امسال تماشایی تر و به یادماندنی تر از سال های قبل خواهد بود.
خطیب جمعه کرمانشاه در بخش دیگری از خطبه های نماز با گرامیداشت 22 بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: برای به دست آوردن این پیروزی خون های زیادی ریخته شد و همه ما امروز وظیفه داریم که با تمام وجود پاسدار انقلاب و دستاوردهای آن که استقلال و آزادی از جمله آن ها هستند، باشیم.
وی ادامه داد: 21 بهمن روز بسیار مهم، سخت و سنگینی در تاریخ این کشور است چرا که حکومت نظامی اعلام شده از سوی آخرین بازماندگان حکومت پهلوی توسط مردم شکسته شد تا امید دشمنان به یاس و ناامیدی تبدیل شود.
آیت الله علما خاطرنشان کرد: در این روز بختیار(نخست وزیر رژیم پهلوی) به گفته خود قصد داشت حمام خون راه بیندازد اما حضرت امام (ره) از مردم خواست به خیابان ها بریزند تا سقوط و نابودی حکومت پهلوی قطعی شود.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: معظم له در این دیدار که در سالروز بیعت تاریخی همافران ارتش در 19 بهمن 57 با امام راحل (ره) انجام شد، عدالت اجتماعی را یکی از راه های مبارزه با فساد و ظلم برشمردند.
وی افزود: هرچند مقام معظم رهبری مبارزه با ظلم و فساد را نیز کار آسانی ندانستند اما در عین حال مسئولان سه قوه را مکلف به مبارزه و ریشه کنی ظلم و فساد در جامعه کردند.
آیت الله علما با بیان اینکه رهبر انقلاب خواستار توجه به خواسته های مردم و شنیدن صدای آنان شدند، گفت: به فرموده ایشان مردم از تبعیض و فساد شکایت دارند که مسئولان باید به این موارد توجه کرده و زمینه های ایجاد آن را از بین ببرند.
امام جمعه کرمانشاه در پایان به 20 بهمن روز حفاظت و اطلاعات سپاه پاسداران اشاره و اظهار کرد: کار حفاظت و اطلاعات چه در زمان جنگ و چه پس از آن بسیار مهم و پر اهمیت است و امیدوارم تمامی افرادی که در این عرصه فعالیت می کنند، موفق باشند.
3033/7458 ** خبرنگار: مسعود اسماعیلی ** تنظیم کننده: فرزاد نویدی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.