به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار منوچهر امان اللهی روز سه شنبه در ستاد انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در پی دریافت اخباری مبنی بر قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله مواد مخدر در پوشش تره بار، به کرمانشاه، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.
وی با بیان اینکه این باند قاچاق مواد مخدر قصد انتقال محموله از استان های شرقی کشور به مرزهای غربی را داشت، اظهارداشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اطلاع از موضوع، چتر اطلاعاتی خود را گسترش دادند و در نهایت خودرو حامل مواد مخدر را پس از مدتی تعقیب نامحسوس در حوالی شهر ماهیدشت متوقف کردند.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: ماموران پس از بازرسی از خودرو مورد نظر 212 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به شکل ماهرانه ای داخل بسته های خیار جاسازی شده بود را کشف کردند.
به گفته سردار امان اللهی، تاکنون سه نفر از اعضای این باند دستگیر شده اند و اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری دیگر اعضای باند همچنان ادامه دارد.
وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون 2 هزار و 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کرمانشاه کشف و ضبط شده که نسبت به سال گذشته بیش از 200 درصد رشد داشته است.
فرمانده انتظامی کرمانشاه عنوان کرد: در یک هفته گذشته بیش از 275 کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک در استان کرمانشاه کشف شده است.
استان کرمانشاه با 2 میلیون نفر جمعیت دارای 31 شهر و 2 هزار و 600 روستا است.
8066/74445 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.