به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار 'منوچهر امان اللهی' روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران در ستاد انتظامی استان گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اقدام های اطلاعاتی وعملیاتی از فعالیت یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر با خبر شدند و اعضای باند را تحت نظر قرار دادند.
وی افزود: ماموران با اقدام های اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان برای انتقال یک محموله بزرگ مواد مخدر از استان های شرقی کشور به کرمانشاه با خبر شدند و در نهایت محموله مورد نظر را که به وسیله یک دستگاه تریلر در حال جابجایی بود، در پلیس راه کرمانشاه به همدان متوقف کردند.
فرمانده انتظامی کرمانشاه با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر را به صورت ماهرانه ای در کف تریلر جاسازی کرده بودند، گفت: از کامیون مورد نظر 575 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شده است.
سردار امان اللهی ادامه داد: ماموران تاکنون 2 نفر از اعضای اصلی این باند را دستگیر کرده اند و اقدام های اطلاعاتی و عملیاتی به منظور شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند در دستور کار است.
وی یادآور شد: متهمان دستگیر شده به منظور سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی خواهند شد.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اعلام کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک هزار و 700 کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط پلیس استان کشف شده است.
سردار امان اللهی ادامه داد: در این مدت 34 باند توزیع مواد مخدر متلاشی، 146 قاچاقچی عمده و نزدیک به پنج هزار نفر خرده فروش دستگیر شده اند.
وی عنوان کرد: همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بالغ بر یک‌ هزار طرح دستگیری خرده فروشان مواد محدر و پاکسازی نقاط آلوده اجرا شده است.
7445/8066 خبرنگار:سامان رحمتیان ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.