به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس سردار بخشعلی کامرانی صالح افزود: 408 فقره طرح پاکسازی امسال در مناطق آلوده به مواد مخدر این استان اجرا شد که نتیجه آن توقیف 227 دستگاه خودرو و 53 دستگاه موتورسیکلت بوده است.
وی ادامه داد: به منظور جلوگیری از ورود محموله مواد مخدر از مسیرهای فرعی به داخل استان 316 طرح در محورهای ارتباطی اجرایی شده است.
فرمانده انتظامی استان همدان بیان کرد: امسال تا پایان آذرماه 69 باند قاچاق مواد مخدر در سطح استان شناسایی و منهدم شده است.
سردار کامرانی صالح افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان علاوه بر اشرافیت اطلاعاتی در استان اقدام به انجام 32 عملیات مشترک فرا استانی کرده است.
وی اضافه کرد: در عملیات های فرااستانی با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر دیگر استان ها 2 تن و811 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد که به عنوان سهم همدان در کشفیات موادمخدر به ثبت رسیده است.
وی بیان کرد: طرح پاکسازی مناطقی از شهرستان همدان در حال اجرا است که تاکنون353 معتاد متجاهر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.
استاندار همدان هفته گذشته خواستار اجرای طرح ضربتی در تپه پیسا شهر همدان شد که به دنبال اجرای این طرح چندین معتاد دستگیر و به مرکز ماده 15 و 16تحویل داده شدند.
7526/2087
خبرنگار: علیرضا جهانگیری** انتشاردهنده: زهرا پیرنیا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.