به گزارش خبرنگار ایرنا، فرامرز اکبری روز دوشنبه در جلسه پرسش و پاسخ مردم و مسئولان قصرشیرین در مسجد جامع این شهرستان افزود: مسئولان در نظام جمهوری اسلامی امانتدار مردم هستند و جایگاه مسئولیت امانتی است که مردم به مسئولان داده اند.
وی با بیان این که امام راحل از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی بر کنار گذاشتن اختلافات تاکید کرد، اظهار داشت: به فرموده امام، مردمی که با حمایت از انقلاب، مسئولان را از سطح زندان های رژیم گذشته بیرون آوردند شایسته بهترین خدمات رسانی هستند.
فرماندار قصرشیرین با اشاره به این که ملت ایران، مردمی با شعور هستند که لیاقت بهترین خدمات را دارند، بیان کرد: مردم در کشور با کمبودها و مشکلاتی مواجه اند که باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی در راستای رفع آن ها گام برداشت.
اکبری اظهار کرد: قصرشیرین در طول 2 سال گذشته با بحران های مختلفی مواجه بود، اما با اتخاذ راهکار منطقی از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای برطرف کردن مسایل و شرایط بحرانی استفاده کرده ایم.
وی با بیان این که تمام تلاش ما بر اینست تا قدمی در راه حل مشکلات مرم برداشته شود، اظهار داشت: تنها راه نجات قصرشیرین برای رسیدن به جایگاه واقعی خود، بازگشایی مرز خسروی برای تردد زائران عتبات عالیات، ایجاد منطقه آزاد تجاری، توسعه بخش کشاورزی و ساماندهی فعالیت های موجود در مرز رسمی پرویزخان برای گسترش مبادلات مرزی است.
وی با اشاره به خرابی های ناشی از زلزله 21 آبان در قصرشیرین که به پنج هزار واحد مسکونی آسیب جدی وارد و بسیاری از زیرساخت ها نیز به واسطه آن دچار خسارت شد، گفت: تمام تلاش ما این است تا شب عید، اسکلت ساختمان تازه احداث نصب و منازل تخریبی و تعمیری نیز بازسازی شود.
فرماندار قصرشیرین در ادامه، دهه مبارک فجر را فرصتی ارزشمند برای بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی و خدمات شایسته دولت به مردم عنوان کرد و گفت: از هر فرصتی باید برای ایجاد امید در بین مردم استفاده شود که البته کمبودهایی نیز وجود دارد که با همت مسئولان، حمایت و پشتیبانی مردم خواهیم توانست همه مشکلات را حل کنیم.
در این آیین مردم پرسش هایی را مطرح کردند که مدیران دستگاه های اجرایی به آن ها پاسخ دادند.
قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از 27 هزار تن جمعیت و 186 کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این مرزها 2 مرزی رسمی و فعال خسروی و پرویزخان واقع است.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.