به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین، امروز ایران اسلامی در همه زمینه ها به برکت انقلاب و رهبری الهی به پیشرفت های بزرگی دست یافته و بر فراز قله های افتخار قرار دارد.
وی اضافه کرد که باید با اتخاذ راهکار درست و اصولی، پیشرفت های مختلف کشور که همگی در سایه انقلاب به دست آمده است، به درستی برای مردم بازگو شود.
وی بر لزوم باشکوهتر برگزاری کردن جشن های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با محوریت مردم تاکید کرد و افزود: مردم صاحبان اصلی این انقلاب و نظام هستند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، امنیت ایران اسلامی را در جهان بی بدیل و بی نظیر توصیف کرد و گفت که با توجه به ناامنی های موجود در برخی کشورها، وجود امنیت پایدار در کشورمان افتخاری بزرگ برای نظام الهی ماست که باعث حیرت جهانیان شده است.
خطیب جمعه قصرشیرین با اشاره به درگیری چند روز گذشته کفار داعش با سربازان گمنام امام زمان (عج) در منطقه ازگله کرمانشاه افزود: این عملیات تروریستی منجر به شهادت سه تن از پاسداران و به درک واصل شدن پنج کافر داعشی و دستگیری 16 تن دیگر شد.
حجت الاسلام ملکی اظهار کرد: تلاش و زحمات سربازان امام زمان (عج) در دفاع از این آب و خاک و کیان اسلامی و به ذلت کشاندن دشمن، قابل قدردانی است.
وی بیان کرد: کفار داعشی با حرکات و اعمال تروریستی ، قصد تضعیف و برهم زدن امنیت موجود در نظام جمهوری اسلامی را دارد و بمب گذاری ها در حرم اهل بیت (ع) و امام راحل نیز به همین منظور انجام شده بود.
امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: کفار داعشی قبور و حرم مطهر اهل بیت و زیارت آن را از مصادیق شرک می دانند و این در حالی است که پیامبر (ص) خود برای صحابه ، قبور مطهر ساختند و حتی در دیگر کشورها نیز قبور مطهر انبیای الهی وجود دارد.
حجت الاسلام ملکی، با بیان این که هیچ عالم بزرگ شیعه و سنی فتوایی مبنی بر شرک آمیز دانستن قبور مطهر و زیارت آن ندارند، گفت: تمامی پیشوایان و رهبران فرقه های مختلف اهل سنت نیز دارای قبور هستند که محل زیارت اهل سنت است.
وی، تفکر وهابیت را ساخته دست انگلیسی ها به عنوان یک تفکر باطل و شرک آمیز دانست که امروز افسار آن به دست آمریکا و سران کاخ سفید است.
وی اضافه کرد که آمریکا و داعشی ها بدانند که امروز ایران اسلامی به رهبری الهی رهبر معظم انقلاب اسلامی دارای امنیتی بی بدیل است و کسانی که قصد کوچکترین تعرض به این نظام را داشته باشند، با یک اشاره رهبری از بین می روند و به خاکستر تبدیل می شوند.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.