فرهاد همتی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، مهمترین این طرح ها را در بخش گازرسانی روستایی، آب و خاک، طرح های کشاورزی، دامپروری، حوزه سدها، واحدهای مسکونی مددجویی، آسفالت راه های اصلی، مجتمع آب رسانی روستایی، ایجاد و توسعه طرح های مخابرات، شیلات، عمران شهری و روستایی اعلام کرد.
وی اظهارکرد: برای اجرای این طرح ها در مجموع 2 هزار و 620 میلیارد ریال اعتبار هزینه شد که از حیث تعداد طرح ها 20 و از نظر اعتبار نیز 262 درصد در مقایسه با سال 95 رشد داشته است.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب گفت: اجرای این طرح ها ده ها فرصت شغلی جدید را نیز در بخش طرح های اشتغالزایی ایجاد می کند.
همتی افزود: طرح آبگیری سد شرفشاه، شبکه آبیاری زهکشی و ساختمان سد و گازرسانی به 9 روستا در بخش گواور، آغاز عملیات اجرایی کارخانه تولید آسفالت و دانه بندی شن و ماسه در دهستان حومه و مجتمع آبرسانی گواور از جمله طرح های مهم و زیربنایی است که با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی در ایام دهه فجر در گیلانغرب کلید خواهند خورد.
وی، اجرای ده ها برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی، گشایش نمایشگاه های مختلف، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، نواختن زنگ انقلاب، رژه موتوری ناوگان حمل و نقل شهری، محافل انس با قرآن، و یادواره یکصد زن شهیده را از جمله برنامه های در نظر گرفته شده در ایام دهه فجر در گیلانغرب ذکرکرد.
وی با اشاره به ضرورت برگزاری باشکوه برنامه های گرامیداشت چهلمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با مشارکت مردم، ادامه داد: دهه فجر متعلق به مردم و برگرفته از مشارکت مستقیم اقشار مختلف ملت انقلابی و آراء مردم با رهبری های حکیمانه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام (ره) و ثمره و خون بهای شهداست.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب اضافه کرد که برای برگزاری هرچه باشکوه برنامه های دهه مبارک فجر امسال، 11 کمیته اجرایی در این شهرستان تشکیل شده است.
همتی، با بیان این که انقلاب اسلامی اکنون در معادلات منطقه و جهانی و در ایجاد صلح و امنیت در منطقه نقش تعیین کننده ای دارد، گفت که نظام اسلامی با وجود همه توطئه های دشمنان، از امن ترین کشور جهان است و این نشان از اقتدار و مقبولیت نظام ، انقلاب و تعالی آرمان های بلند امام و رهبری و مردم انقلابی ایران اسلامی دارد.
گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از 72 هزار تن جمعیت دارد.
7079/7398/3012/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.