ناصر محمد صالحی روز شنبه در گفت , گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: سعید احمدی و هامون درفشی پور 2 نماینده وزن منفی 67 کیلوگرم کشورمان در لیگ جهانی هستند که توانستند به دیدار رده بندی برای کسب مدال برنز مشترک دست پیدا کنند.
وی ادامه داد: سعید احمدی در دیدار نخست خود نماینده گواتمالا را 8 بر صفر از پیش رو برداشت و در مبارزه دوم پس از تساوی یک بر یک مقابل کاراته کایی از ژاپن با قانون سنشو نتیجه را به حریف واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.
محمدصالحی ادامه داد: کاراته کا کرمانشاهی در این گروه ابتدا 5 بر صفر از سد حریف آذربایجانی گذشت و سپس کاراته کا ترکیه را 7 بر یک از پیش رو برداشت.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: احمدی برای کسب مدال برنز فردا (یکشنبه) با حریفی از بلژیک دیدار می کند.
وی در ادامه با اشاره به مبارزات هامون درفشی پور دیگر نماینده وزن منفی 67 کیلوگرم گفت: وی ابتدا 4 بر یک از سد حریف دومنیکنی گذشت و در ادامه 2 بر یک کاراته کایی از ایتالیا را شکست داد.
محمدصالحی با بیان اینکه این کاراته کا کرمانشاهی در سومین مسابقه خود 3 بر صفر مقابل ورزشکار ترکیه ای پیروز شد، افزود: درفشی پور در مسابقه چهارم برابر حریف فرانسوی یک بر صفر نتیجه را واگذار و به جدول شانس مجدد رفت.
رئیس هیات کاراته کا کرمانشاه افزود: نماینده وزن منفی 67 کیلوگرم ایران در این گروه با شکست 7 بر 3 کاراته کا امریکایی به دیدار رده بندی راه پیدا کرد.
وی افزود: درفشی پور نیز فردا (یکشنبه) برای کسب مدال برنز به مصاف کاراته کایی از ایتالیا خواهد رفت.
محمدصالحی همچنین با اشاره به حضور محدثه آقایی و مهدی خدابخشی 2 کاراته کای دیگر کرمانشاه در رقابت های لیگ جهانی گفت: آن ها نیز امروز به مصاف رقبای خود می روند.
رئیس هیات کاراته استان کرمانشاه یادآور شد: در مسابقات بخش بانوان، آقایی در وزن 68+ کیلوگرم ابتدا با حریفی از مکزیک دیدار می کند و در صورت پیروزی با برنده اسلواکی و آمریکا دیدار خواهد کرد.
وی در پایان اظهار داشت: مهدی خدابخشی نیز در وزن 84- کیلوگرم باید به مصاف حریفی از روسیه برود و در صورت برتری با برنده دیدار ترکیه و اوکراین مسابقه خواهد داد.
اولین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته در سال 2018 با حضور 756 کاراته کا از 81 کشور جهان در پاریس فرانسه برگزار می شود.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.