به گزارش خبرنگار ایرنا، ارسلان حسینی روز دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی که در سرسرای جلسات اداره کل ورزش و جوانان برگزار شد، اظهار کرد: سالن ورزشی شهر کرمانشاه در روستای ده پهن قرار دارد و مساحت آن یک هزار و 480 متر مربع است.
وی خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای بهره برداری و ساخت این پروژه بالغ بر 17 میلیارد ریال بوده است.
حسینی ادامه داد: سالن ورزشی شهر پاوه نیز در مساحتی به مقدار یک هزار و 280 متر در شهر نوریاب واقع شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه، اعتبار صرف شده برای سالن ورزشی سقف بلند پاوه را بالغ بر 15 میلیارد ریال عنوان کرد.
وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های مختلفی در بخش جوانان، ورزش قهرمانی، همگانی و روستایی و عشایری با رویکرد فرهنگی و نشاط عمومی تدوین‌ شده است.
حسینی ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مسابقات کارکنان دولت، دانشجویی و دانش آموزی و المپیادهای ورزشی از مهمترین این برنامه هاست.
رئیس کمیته ورزش و جوانان ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، تاکید کرد: حضور گسترده ورزشکاران در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن و نماز عبادی سیاسی جمعه برگزاری همایش های کوهپیمایی، کوهنوردی، تیراندازی، والیبال، دو صحرانوردی و جشنواره بازی های بومی محلی 'دا' و جشنواره اقوام از دیگر برنامه های شاخص این کمیته در این ایام الله است.
وی در پایان دهه فجر را فرصت خوبی برای آشنایی نسل جوان با آرمان‌های امام راحل (ره)، انقلاب اسلامی و ولایت ‌فقیه دانست و گفت: نقش ورزشکاران و قهرمانان به خصوص جوانان در پیروزی نهضت عظیم بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بی‌بدیل بوده است.
در استان کرمانشاه بیش از 65 هزار ورزشکار سازمان یافته زیرنظر 48 هیات ورزشی فعالیت می کنند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.