به گزارش ایرنا، سلیمان رستمیان روز یکشنبه در نشست اعضای کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان اظهار کرد: امسال در اجرای برنامه های این کمیته وحدت و مشارکت جامعه ایثارگری در برگزاری برنامه های دهه فجر یکی از رویکردهای اصلی است که مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: تبیین نقش انقلاب اسلامی در تقویت روحیه ظلم ستیزی و ترسیم جایگاه رفیع ایثار و شهادت در شکل گیری و تداوم انقلاب اسلامی باید مورد توجه قرار گیرد.
مدیر کل بنیاد شهید ایلام با اشاره به پیش بینی و اجرای 26 برنامه مختلف و شاخص توسط کمیته ایثارگران در دهه فجر امسال گفت: از جمله این برنامه ها شامل برگزاری یادواره های شهدا، نمایشگاه عکس روزشمار انقلاب، تجلیل از خانواده های شاهد و ایثارگر، بهره گیری از فضای مجازی جهت ترویج فرهنگ و ایثار در جامعه و یادواره شهدای زن استان می شود.
رستیمان تاکید کرد: همچنین در طول دهه فجر امسال یادواره شهدای دانش آموز، اصناف، ورزشکار و همچنین شهدای مدافع حرم نیز برگزار خواهد شد.
به گفته وی، همچنین ویژه برنامه میهمانی لاله ها روز پنجشنبه 19 بهمن در سطح گلزار شهدای سراسر استان برگزار خواهد شد.
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام نیز در این نشست از برگزاری پنج هزار برنامه مختلف در طول دهه فجر امسال در استان خبر داد.
حجت الاسلام علی چراغی پور اضافه کرد: برای برگزاری این برنامه ها 21 کمیته در مرکز استان و در هر شهرستان نیز 17 کمیته با مسئولیت فرمانداران تشکیل و فعالیت دارند.
در این نشست اعضا کمیته پیرامون برگزاری هرچه باشکوه تر آیین های دهه فجر با هم بحث و تبادل نظر پرداختند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7171/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.