به گزارش خبرنگار ایرنا، محمدحسین صادقی روز یکشنبه (17 دی) در جمع خبرنگاران افزود: با ساختارشکنی مقابله جدی می کنیم و برخورد با افرادی که امنیت جامعه را برهم می زنند، حتما همراه با مدارا نیست.
وی ادامه داد: افرادی که به مقدسات دینی توهین کرده و حسینیه بیت العباس مرکز استان کرمانشاه را آتش زدند، شناسایی و بدون اغماض به اشد مجازات محکوم می‌شوند.
به گفته صادقی، اعتراض نسبت به هر چیزی یک بستر قانونی دارد که باید رعایت شود و هیچ مطالبه‌ای در بستر برهم زدن امنیت محقق نمی شود.
در هفته گذشته تجمع های غیرقانونی در میدان آزادی و منطقه 22 بهمن کرمانشاه برگزار شد که طی آن به بانک ها و اموال دولتی خسارت وارد شد.
برخی سپرده گذاران در موسسات مالی و معترضان به وضعیت معیشتی از هفتم دی ماه در چند شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند که حرکت بعدی آنها با ورود عوامل بیگانه به تخریب اموال عمومی و طرح شعارهای ساختارشکنانه همراه شد.
درهمین حال با وجود فراخوان دشمنان با استفاده از شبکه های مجازی برای تجمع غیرقانونی در سراسر کشور، حرکت آنان ناکام ماند و مردم با برپایی راهپیمایی های خودجوش، تجمع های غیرقانونی و شعارهای ساختارشکنانه برخی افراد را محکوم کردند.
8066/7444 خبرنگار:عبداله آلماسی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.