رضا نظری رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار کرد: مریم سلیمی، لعیا محمدی، زهرا باوندپور و علی دریاتبار چهار ورزشکاری هستند که به اردوی تیم های دختران و پسران دانشجویان ایران دعوت شده اند.
وی افزود: سلیمی در بخش تفنگ بادی دختران، محمدی و باوندپور در بخش تپانچه بادی دختران و دریاتبار نیز در بخش تپانچه بادی پسران حضور دارند.
نظری یادآور کرد: 45 ورزشکار در بخش 10 متر تفنگ و تپانچه بادی دختران و پسران به اردوی تیم ملی تیراندازی دعوت شده اند.
رئیس هیات تیراندازی کرمانشاه گفت: اولین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران از 13 تا 17 دیماه و در سالن 80 خط فدراسیون تیراندازی برگزار خواهد شد.
وی یادآور شد: تیم ملی تیراندازی دانشجویان ایران خود را برای هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی تیراندازی دانشجویان جهان 23 تا 27 اسفند ماه سال جاری در کشور مالزی برگزار خواهد شد.

** تکواندوکار بسیجی کرمانشاهی به اردوی تیم ملی راه یافت
رئیس هیات تکواندو استان کرمانشاه نیز از راه یابی ورزشکار بسیجی کرمانشاه به اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران خبر داد و گفت: مجید نوری تنها تکواندو کار کرمانشاهی است که توانست به اردوی تیم ملی راه پیدا کند.
مهدی همتی ادامه داد: نوری در وزن دهم (به اضافه 78 کیلوگرم) حضور دارد و با برتری در مسابقات انتخابی موفق به حضور در اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان شده است.
وی با بیان اینکه 29 ملی پوش در 10 وزن به اردو دعوت شده اند، تصریح کرد: در وزن 78+ کیلوگرم، علاوه بر نوری ورزشکار کرمانشاهی، دو تکواندو کار دیگر از استان های تهران و فارس نیز حضور دارند.
همتی اظهار کرد: اردوی تیم ملی تکواندو نوجوانان ایران از 23 تا 30 دی در تهران برگزار می شود.
رئیس هیات تکواندو کرمانشاه در پایان گفت: ملی پوشان ایران خود را برای حضور در پیکارهای کسب سهمیه المپیک جوانان و قهرمانی نوجوانان 2018 جهان، آماده می کنند.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.