به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین اظهار داشت: وزیر کشور و استاندار کرمانشاه باید با رایزنی و دیپلماسی قوی، نسبت به بازگشایی مرز رسمی پرویزخان اهتمام بیشتری داشته باشند.
وی بیان کرد: بیش از پنج هزار تن از مردم قصرشیرین به طور مستقیم و غیرمستقیم از مرز رسمی پرویزخان ارتزاق می کنند و بسته بودن این مرز، آنها را با مشکل عدیده ای مواجه کرده است.
وی اظهارکرد: دیگر مرزهای کشورمان با اقلیم کردستان عراق باز است و این در حالیست که مرز رسمی پرویزخان به رغم این که بیشترین حجم کالاهای صادراتی کشورمان را در مقایسه با دیگر مرزها به خود اختصاص داده است، پس از تحولات در اقلیم بسته شد و هنوز بازگشایی نشده است.
امام جمعه قصرشیرین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: جمهوری اسلامی ایران اکنون در اوج قدرت است و با تمام توان در برابر استکبار قرار گرفته است.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: این مهم در سایه درایت رهبری و به برکت خون پاک شهدا به ویژه شهدی مدافع حرم حاصل شده است.
وی افزود: ملت ایران اسلامی امنیت خود را مدیون خون پاک شهدا به ویژه شهدا مدافع حرم می داند و این مهم در جریان جنگ با نیروهای تروریستی و تکفیری داعش به منصه ظهور رسانده است.
خطیب جمعه قصرشیرین گفت: جمهوری اسلامی ایران در عراق و سوریه نه تنها در برابر نیروهای تکفری داعش بلکه در برابر تمام استکبار قرار گرفت و به پیروزی نیز رسیده است.
حجت الاسلام ملکی اضافه کرد: خدا محوری در ملت ایران اسلامی نهادینه شده است و این خود رمز ثبات، بقا و پیروزی نطام ماست.
7079/8066 خبرنگار:فرزین مدرسی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.