به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد نقی لطفی روز شنبه در نشست ستاد اربعین استان ایلام با حضور وزیر کشور در پایانه مرزی مهران، اظهار کرد: باید کارهای ماندگاری در مهران انجام شود تا در سال‌های آینده که هوا رو به گرمی می‌ رود با مشکل مواجه نشویم.
وی یادآور شد: بر اساس پیش بینی ها، تعداد زائران نسبت به اربعین سال گذشته ۲۰ درصد افزایش یافت که این افزایش ترددها در مرز مهران بخوبی مدیریت شد.
امام جمعه ایلام گفت: حماسه اربعین نماد عزت و شوکت تشیع و ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی است و ملت ایران و بویژه مردم استان ایلام نقش بی‌ بدیلی در خلق این حماسه عظیم دارند.
حجت الاسلام لطفی با قدردانی از تلاش های شبانه روزی دست اندرکاران اربعین در استان ایلام، افزود: کار و مدیریت جهادی در اربعین امسال بی‌ نظیر بوده و اخلاص و کار خدایی در همه مدیریت‌ها مشهود است.
به گزارش ایرنا، وزیر کشور صبح امروز شنبه به منظور بازدید از زیرساخت های مرز مهران و شرکت در جلسه ستاد اربعین در پایانه مرزی، وارد فرودگاه شهدای ایلام شد.
قرار است عصر امروز با حضور عبدالرضا رحمانی فضلی نشست خبری به منظور تشریح اقدامات صورت گرفته در اربعین 96 برگزار شود.
در ایام اربعین امسال شاهد تردد بیش از یک میلیون زائر از مرز بین المللی مهران بودیم که تاکنون بیش از ۷30 هزار زائر از این نقطه مرزی به کشور بازگشته اند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
3032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.