حجت الاسلام احمد راهداری روز شنبه در حاشیه راهپیمایی یوم الله 13 آبان زاهدان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مردم با حضور پرشور و بسیجی وار خودشان بار دیگر با آرمان های ضد استکباری امام خمینی(ره) تجدید میثاق کرده و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکای جهانخوار زدند.
وی بیان کرد: ملت ایران با حضور در راهپیمایی 13 آبان به استکبار جهانی به ویژه آمریکا ثابت می کنند که هر چه شما با ما دشمنی کنید ما بیشتر در تمام صحنه های انقلاب اسلامی حضور پیدا می کنیم.
وی افزود: پیام حضور مردم شیعه و سنی زاهدان در راهپیمایی 13 آبان این است که دشمن نمی تواند مانع از پیشرفت انقلاب اسلامی شود.
وی تصریح کرد: آمریکا تا کنون دشمنی های بسیار زیادی با جمهوری اسلامی کرده اما همیشه تو دهنی محکمی از مردم ایران خورده است.
امام جمعه موقت زاهدان گفت: تا زمانی که متحد، منسجم و در خط امام و رهبری باشیم دشمن هیچ غلطی نمی تواند بکند.
حجت الاسلام راهداری اظهار داشت: آمریکا به بهانه های مختلف می خواهد بدعهدی خودش در برجام را نمایان کند.
وی بیان کرد: در هیچ جای برجام سخنی از توان نظامی و موشکی ایران اسلامی نشده و ترامپ به بهانه های مختلف می خواهد از برجام خارج شود.
مولوی عبدالمجید اسماعیل زهی از علمای برجسته سیستان وبلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: آمریکا هیچ گاه دست از دشمنی با کشورهای اسلامی از جمله ایران بر نخواهد داشت.
وی بیان کرد: حضور منسجم مردم در راهپیمایی 13 آبان مشت محکمی بر دهان آمریکاست.
وی تصریح کرد: حضور مردم تاکیدی بر اتحاد و انسجام شیعه و سنی در تمام صحنه های انقلاب اسلامی است.
وی افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی 13 آبان به استکبار جهانی اثبات کردند که همیشه از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.
3213**6081 خبرنگار: اکبر نوری **انتشاردهنده: حیدرسرایانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.