به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید صدرالدین شریعتی روز شنبه در آیین راهپیمایی یوم الله 13 آبان در یاسوج اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقدس ترین، شایسته ترین و برترین نهاد انقلاب اسلامی است اما رئیس جمهوری آمریکا با بی شرمی هر چه تمام تر آن را تروریست دانست.
وی افزود: آمریکا به تعبیر امام خمینی (ره) دشمن اصلی و آشکار ملت ایران و شیطان بزرگ است و باید با تمامی وجود مقابل آن ایستاد در حالی که از اوایل پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون نیز ملت ایران چنین رفتاری با آن داشته اند و تا همیشه نیز اینگونه خواهد بود.
رئیس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی تهران بیان کرد: ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون آمریکا اقدام به تهدید، توطئه و جنایت های متعدد علیه کشور و ملت ایران می کند و در مقابل نظام مردمی جمهوری اسلامی نیز ایستاده است.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتی عنوان کرد: تلاش آمریکا از چنین اقدام هایی براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که به لطف الهی هیچ کدام به نتیجه نرسیده و در آینده نیز توطئه های آن یکی پس از دیگری خنثی می شود.
وی با اشاره به اینکه رئیس جمهوری آمریکا علیه ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی فریاد می کشد، ابراز داشت: بر اساس برجام قرار نبود که تحریم جدیدی علیه ایران وضع شود اما با پیمان شکنی و بدعهدی آمریکا چنین امری در حال تحقق است.
استاد حوزه و دانشگاه گفت: آمریکا ومتحداتنش بدانند که ایران تاریخ چند هزار ساله دارد و ملت غیور و عزتمند آن نیز در مقابل تجاوز و زور می ایستند.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتی اظهار داشت: مردم و نیروهای نظامی ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس پوزه دشمن تا بن دندان مسلح را به خاک مالیدند و ملت ایران نیز همواره به ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و بسیج مقتدر افتخار می کنند.
وی افزود: سپاه قدس به فرماندهی سردار قاسم سلیمانی تمامی توطئه های گروهک تروریستی داعش را در عراق و سوریه خنثی کرده است.
رئیس پیشین دانشگاه علامه طباطبایی تهران بیان کرد: آمریکایی ها از حضور ایران در منطقه خاورمیانه و حمایت از مسلمانان عراق و سوریه ناراحت هستند زیرا بسیاری از کشورهای منطقه با آمریکا مخالفت می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین شریعتی عنوان کرد: چنانچه دشمنان کوچکترین حرکت اضافی کنند تا شعاع 2 هزار کیلومتری در تیررس موشک های دوربُرد سپاه و دیگر نیروهای مسلح ایران هستند و سلاح های دفاعی ایران قابل مذاکره با هیچ کشوری نخواهد بود.
وی ابراز داشت: دانش آموزان و جوانان ایران اسلامی به عنوان آینده سازان کشور حرکت ضداستکباری را با قدرت ادامه می دهند که یکی از الزامات آن نیز مجهز شدن به سلاح ایمان، علم و دانش است.
قطعنامه 9 ماده ای پس از پایان این راهپیمایی قرائت شد و شرکت کنندگان نیز با سردادن فریاد الله اکبر، خامنه ای رهبر و مرگ بر آمریکا مفاد آن را تأیید کردند.
بیانیه تشکل های دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد نیز در این راهپیمایی توسط یکی از دانش آموزان قرائت شد.
راهپیمایی یوم الله 13 آبان (روز ملی مبارزه با استکبار جهانی) در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد با حضور گسترده مسئولان اجرایی، دانش آموزان، دانشجویان و قشرهای مختلف مردم از میدان هفتم تیر تا میدان امام حسین (ع) این شهر برگزار شد.
افراد شرکت کننده در این راهپیمایی با سردادن شعارهای الله اکبر، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود خائن، هیهات من الذله و حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست تنفر و انزجار شدید قلبی خود را از استکبار جهانی نشان دادند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.