به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر در خطبه‌های نمازجمعه این هفته جیرفت ضمن محکوم کردن سخنان اخیر ترامپ، افزود: رییس جمهوری امریکا با سخنان خود ماهیت واقعی امریکا را بر همه دنیا آشکار کرد.
وی ادامه داد: ملت ایران با سخنان رییس جمهوری آمریکا متحدتر از گذشته و مصمم تر در مسیر مخالفت با این کشور مستکبر همراه و همدل شدند.
وی تصریح کرد: آمریکا همیشه به دنبال منفعت خود بوده است و در هر کشوری که وارد شده است این مساله را به خوبی می توان دریافت.
امام جمعه جیرفت گفت: ترامپ قصد پاره کردن برجام را ندارد بلکه با این حربه دنبال فراتر گذاشتن پای خود از گلیم هسته‌ای به حوزه‌های نظامی و موشکی ایران است و در این زمینه ملت و مسئولان چنین اجازه ای را نخواهند داد.
وی افزود: آمریکایی ها بدانند سخت در اشتباه هستند که فکر کنند می توانند به مسایل نظامی ایران دست پیدا کنند.
سعادت فر اظهار کرد: اظهارات رییس جمهوری آمریکا نشان از ضعف و ترس این کشور از عظمت و اقتدار ایرن اسلامی است.
وی خاطرنشان کرد: مساله برجام بدعهدی کشور امریکا و پایبندی ایران را به قوانین بین المللی ثابت کرد.
حجت الاسلام سعادت فر گفت: امروز مستکبرین در محاسبات خود فرهنگ سبز را نادیده می گیرند ولی غافل از اینکه فرهنگ انتظار مغایر با فرهنگ آمریکایی است.
وی با بیان اینکه داعش دست پرورده آمریکاست، تصریح کرد: آمریکا با ایجاد داعش دنبال فروش سلاح و ناامن کردن خاورمیانه بود که با خواست خداوند متعال به جان خودشان افتاده است.
وی به مساله استقلال کردستان عراق اشاره و تصریح کرد: دشمنان با ایجاد این حربه دنبال حیات خلوتی امن برای اسراییل هستند که در این زمینه با اهتزاز پرچم دولت مرکزی عراق در کرکوک ناموفق ماندند.
خطیب جمعه جیرفت در بخش دیگری از سخنان خود به 2 جناح فکری حاکم در کشور اشاره کرد و گفت: امروز جناح فکری انقلابیگری و غرب گرا در کشور وجود دارند که باید این مساله برای ملت شفاف سازی شود.
وی افزود: جناح فکری انقلابیگری زیر سایه رهنمودهای رهبری و برای ارزش های کشور حرکت می کند و جناح غرب گرا در مسیر مخالف این گروه حرکت می کند.
وی تصریح کرد: جناح غربگرا دنبال تطهیر نمودن آمریکاست از این رو همه مردم و مسئولان باید هوشیار باشیم تا در این مسیر یعنی همان مسیر دشمن حرکت نکنیم.
حجت الاسلام سعادت فر چنگ زدن به اقتصاد مقاومتی را تنها راه برون از مشکلات دانست و گفت: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه بر توان داخلی از این رو باید در این مسیر با تلاش جهادی فعالیت کنیم تا این خواسته رهبری محقق شود.
وی همچنین به مراسم اربعین حسینی اشاره کرد و افزود: مسئولان برای برگزاری هرچه بهتر این آیین مذهبی تلاش کنند.
خبرنگار: هادی شفییعی مجاز ** انتشاردهنده: بهنام احمدی *
7450/ 5054
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.