به گزارش خبرنگار ایرنا، این دیدار خیریه که از ساعت 15 عصر امروز در ورزشگاه چمن احرار سرپل ذهاب برگزار شد، در 2 نیمه 35 دقیقه ای برگزار و با استقبال پرشور مردم این شهرستان زلزله زده مواجه شد که در پایان، تیم فوتبال ستارگان 98 برابر تیم فوتبال منتخب کرمانشاه به برتری رسید.
ملی پوشان تیم فوتبال 98 کشورمان همچنین با حضور در مناطق زلزله زده با مردم این مناطق دیدار و هدایا و کمک های جمع آوری شده را بین آن ها توزیع کردند.
پاسخ به ابراز احساسات مردم زلزله زده توسط ملی پوشان سابق تیم ملی فوتبال کشورمان و گرفتن عکس سلفی با مردم سرپل ذهاب از حاشیه های جالب و به یادماندنی این مسابقه خیریه بود.
کریم باقری، خداداد عزیزی، علی کریمی، جواد کاظمیان، محمد نوازی، مهرداد میناوند، اسماعیل هلالی، رحمان رضایی، احمد مومن زاده و حسین کاظمی از جمله فوتبالیست هایی بودند که با سفر به کرمانشاه، در این دیدار خیریه و دوستانه شرکت کردند.
پیش از این نیز تیم ملی فوتسال ایران با حضور در مناطق زلزله زده علاوه بر برگزاری دیدار دوستانه و خیرخواهانه، کمک های جمع آوری شده توسط خانواده فوتسال را میان افراد حادثه دیده توزیع کرده بود.
در یک ماه گذشته چهره های فوتبالی مانند علی دایی، علی پروین، حمید استیلی، حسن روشن، جواد خیابانی و دیگر پیشکسوتان فوتبالی با حضور در مناطق زلزله زده استان کرمانشاه اقدام به توزیع کمک در بین زلزله زدگان و دیدار با مردم کرده بودند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه تاکنون 620 کشته و 12 هزار و 386 مصدوم داشته است.
این زلزله به 10 شهرستان و یک هزار و 930 روستای استان کرمانشاه خسارت وارد کرده و براساس ارزیابی های صورت گرفته بیش از 84 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی نیز آسیب کلی و جزئی دیده است.
7079/8066 خبرنگار: فرزین مدرسی ** انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.