سال گذشته ماموران پلیس آگاهی خرمبید از قتل جوانی در این شهر و مجروح شدن دو نفر دیگر با ضربات چاقو با خبر شدند. ماموران به دنبال اطمینان از این ماجرا به محل جنایت رفتند.
آن روز شاهدان حادثه مردی را دیدند که پس از پیادهشدن از یک خودرو درحالیکه غرق در خون بود روی زمین افتاد و دو نفر دیگر که مجروح و همراه او بودند، فریاد میزدند جوانی آنها را با چاقو مجروح کرده است. تلاش ها برای نجات یکی از این چاقو خورده ها بی نتیجه ماند اما دو نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
پس از بررسی دقیق صحنه جنایت موضوع به قاسمیخواه بازپرس دادسرای خرمبید گزارش و وی نیز در محل حاضر شد.از این رو به دستور بازپرس، جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت.
ردپای یک آشنا در جنایت
در تحقیقات از خانواده شاهدان جنایت ماموران دریافتند که قربانی با خودرواش در حال عبور بوده که متوجه درگیری سه نفر مقابل کلوپ فوتبال دستی میشود از این رو برای میانجیگری وارد درگیری شده و پس از اصابت چاقو به گردنش به قتل می رسد از این رو ماموران احتمال دادند دو مجروح از این جریان با خبر هستند به همین دلیل از آنها تحقیق کرده و سرنخ هایی به دست آوردند.
بهدنبال اظهارات این دو مرد، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی با دستور بازپرس تحقیقات خود را برای پیدا کردن سرنخی از قتل شروع کردند. تیم تحقیق در نخستین اقدام دریافتند که قاتل برادر یکی از مجروحان است.
همین کافی بود تا کارآگاهان راهی محل زندگی مقتول شوند و در تحقیقات مشخص شد که وی برای انتقام گیری از خانوده اش این کار را کرده است از این رو تحقیقات پیرامون این موضوع متمرکز شد.
با به دست آمدن این سرنخ کارآگاهان راهی مخفیگاه مظنون جنایت شدند اما دریافتند که وی از محل متواری شده است.
در نهایت پس از گذشت چند ساعت این جنایتکار را دستگیر کردند. پس از ساعتها بازجویی، در نهایت این جوان قفل سکوت را شکست و با اعتراف او راز این پرونده فاش شد. او گفت: چندماهی میشد که با خانواده ام اختلاف شدید داشتم.از دستشان خسته شده بودم زمان حادثه با خانواده ام سر همین مسئله درگیر شدم و پس از آن خانه را ترک کردم. مقابل کلوپ فوتبال دستی برادرم را دیدم به سمتش رفتم با او و دوستش درگیر شدم هر دو را با چاقو زدم، قربانی با خودرواش در حال عبور بود به محض دیدن درگیری پیاده شد من هم با چاقو به گردنش زدم.
اقرار این مرد به جنایت ، کافی بود تا بازپرس پرونده کشیک جنایی قرار بازداشت موقت وی را صادر کند.
متهم در تمامی مراحل تحقیق به جنایت اعتراف کرد بدین ترتیب پرونده وی با صدور کیفرخواست برای صدور حکم نهایی به دادگاه ارسال شد.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 799419
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.