به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی ملکی در خطبه های نمازجمعه این هفته قصرشیرین، با قدردانی از سفر رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه افزود: رهبر انقلاب اسلامی پدر معنوی ملت ایران اسلامی هستند و حضور الهی ایشان به طور یقین مایه دلجویی مردم آسیب دیده این مناطق شد.
وی اظهارداشت: محبت پدرانه رهبر معظم انقلاب اسلامی به زلزله زدگان، باعث ایجاد دلگرمی در بین مردم منطقه و امید و نشاط برای بازسازی نقاط آسیب دیده شد.
امام جمعه قصرشیرین، از ملت ایران اسلامی به خاطر ارسال کمک و یاری رساندن به زلزله زدگان غرب استان کرمانشاه قدردانی کرد و افزود: مردم در یاری رساندن به زلزله زدگان با تمام قدرت وارد عرصه شدند و کمک های خود را روانه مناطق زلزله زده کردند که این حرکت آنان باعث حیرت جهانیان شد.
حجت الاسلام ملکی ادامه داد: نیروهای مسلح و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که با تمام توان در یاری رساندن به مناطق زلزله زده پیشگام و پیشرو هستند، مایه دلگرمی است.
وی مهمترین خواسته مردم را با توجه به رسیدن فصل سرما، تسریع در بازسازی واحدهای مسکونی روستایی زلزله زده بیان کرد.
وی همچنین در ادامه با تبریک میلاد پر برکت پیامبر اسلام (ص) و گرامیداشت هفته وحدت ، گفت: رمز پیروزی مسلمانان در حفظ وحدت و رمز ماندگاری نظام اسلامی ، وحدت حول محور ولایت فقیه است و از این رو باید مطیع بی چون و چرای رهبری و فرامین ایشان باشیم.
وی از برگزاری برنامه های مختلف متناسب با این ایام با حضور مسلمانان شیعه و سنی در قصرشیرین خبر داد.
7079/3012/8066 خبرنگار:نازنین باباخانی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.