سرهنگ پاسدار علی حیدرنژاد روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، با گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت بر داعش گفت: تفکر بسیجی و رشادت سردار سرلشکر حاج قاسم سلیمانی، مجاهدت مدافعان حرم و جوانان مسلمان عراق و سوریه بود که پایان داعش را رقم زد.
وی اظهار کرد: این شکست فقط نابودی داعش نبود بلکه ضربه کاری به دولت های آمریکا و هم پیمانش بود.
سرهنگ پاسدار حیدرنژاد گفت: پیروزی بر داعش نشان داد می توان با روحیه جهادی، انقلابی و استکبارستیزی توطئه ها را خنثی و دشمن را به زانو در آورد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور بیان کرد: رزمندگان سپاه قدس با حضور در سوریه و عراق و مبارزه با شجره خبیثه داعش از مرزها و امنیت نظام اسلامی حراست کردند.
وی با گرامیداشت هفته بسیج و ضرورت نهادینه شدن تفکر بسیجی در جامعه گفت: تفکر بسیجی مرزهای جغرافیایی را در نوردیده و این تفکر توانسته کمر استکبار را بشکند.
حیدرنژاد بیان کرد: این نهاد انقلابی از آغاز انقلاب اسلامی و شکل گیری بسیج، در همه بخش های نظامی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی حضوری ارزشمند داشته است.
وی ادامه داد: بسیج مجموعه ای متشکل از افراد متعهد و متخصص است که خدمت رسانی به مردم را در سرلوحه برنامه های خود قرار دادند و اقتدار نظام اسلامی به رشد و توسعه فعالیت های بسیج و انعکاس تفکر و روحیه بسیجی در جامعه بستگی دارد.
وی با بیان اینکه بسیج در پنجم آذر ماه سال 58 به عنوان یک سازمان رسمیت یافت، اظهار کرد: تشکیل بسیج مردمی برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی از سال های قبل از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد.
وی با بیان اینکه بیشترین شهدای دوران دفاع مقدس از بسیجیان است، گفت: هرگاه امنیت نظام در معرض تهدید دشمن قرار گرفته بسیج با اقتدار در مقابل این تهدیدها ایستاده است.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.