به گزارش ایرنا سردار یداله بادین یکشنبه در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اظهار کرد: امام خمینی(ره) که در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی دستور تشکیل بسیج را صادرکردند، به این روزها اندیشیده بودند و این دستور یک تفکر راهبردی برای نظام اسلامی بود.
وی به تحمیل جنگ بر ایران در اوایل پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: برخلاف تصور استکبار که گمان می کرد می تواند به راحتی انقلابی که مدتی کوتاهی از تشکیل آن می گذرد را نابود کند، تفکر بسیجی آن زمان در مقابل استکبار جهانی شرقی و غربی ایستادگی کرد و با تقدیم شهدا و جانباران قدرت پوشالی استکبار را از بین برد.
سردار بادین بیان کرد: از آنجا که بسیج و انقلاب بر اساس یک تفکر الهی پایه ریزی شده، جهان شاهد پیروزی انقلاب اسلامی، و دوران دفاع مقدس بود که نیروی الهی به آن قدرت داده بود.
فرمانده منطقه سوم نیروی دریایی در ادامه به مقاومت مردمی خرمشهر در آغازین روزهای دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: اگر امروز مقاومتی در برابر ظلم و استکبار انجام می شود برگرفته از مقاومت آن روزهای مرزداران خرمشهر است.
وی همچنین نابودی گروهک تروریستی داعش را یادآور شد و از ادامه این حرکت تا تصرف و نابودی سنگرهای استکبار تاکید کرد.
فرمانده سپاه خرمشهر نیز در این آیین گفت: انقلاب اسلامی در حال فتح سنگرهای کلیدی جهان است و با هدایت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مراکز راهبردی و قلب دشمنان از هم پاشیده شده است.
سرهنگ علیرضا خردمند تفکر بسیجی را عامل نیرو گرفتن انقلاب و شکست نظام سلطه دانست و افزود: امروز بسیج به الگویی برای همه ملت ها و مستضعفان جهان تبدیل شده است.
وی گسترش انقلاب اسلامی در ابعاد جهانی را یادآور شد و گفت: رانده شدن آمریکا و استکبار، از برکات انقلاب اسلامی و نشان از توانمندی این انقلاب دارد و دوست و دشمن ظرفیت های انقلاب اسلامی را به خوبی می دانند.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی دیگر یک تهدید نیست بلکه امروز کوچکترین خطا برایش آخرین خطا خواهد بود.
وی یاد کردن ازشهدای مدافع حرم و جوانان فعال در گروه های جهادی را نشان از انتقال روحیه و فرهنگ شهادت و رویش نسل جدید انقلاب اسلامی دانست.
به گزارش ایرنا در این آیین از جمعی از بسیجیان ، فعالان اردوهای جهادی و خانواده شهدا تجلیل شد.
7100/ /7165/ 6037
خبرنگار: کمیله حجازی** تنظیم:حمید رضا ترابی فرد **انتشاردهنده: عبدالحمید راجی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.