به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام محمدرضا خاص امیری در خطبه های نماز جمعه این هفته گیلانغرب افزود: جدایی اقلیم کردستان عراق از حکومت این کشور ، نقشه آمریکا و استکبار است تا به هداف و نقشه های شوم شیطانی خود دست یابند.
وی اظهارداشت: در حالی که هنوز داغ کشتار بشریت در میانمار، یمن و سوریه را در دل داریم، بحث همه پرسی کردستان عراق در راستای حمایت از اهداف شوم آمریکا و اسرائیل در خاورمیانه مطرح است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان گستاخانه، ابلهانه و سخیف ترامپ علیه ملت ایران در سازمان ملل، گفت: رییس جمهوری آمریکا به عروسک خیمه شب بازی اسراییل تبدیل شده است.
وی با محکوم کردن و تحقیر مواضع ضد ایرانی رییس جمهور آمریکا، اظهار کرد: سخنان ترامپ، حقانیت دیدگاه حضرت امام مبنی بر شیطان بزرگ بودن رژیم جنایت پیشه و سلطه گر آمریکا را به اثبات رسانده است.
امام جمعه گیلانغرب سخنان رییس جمهوری آمریکا را اهانت به ملت بزرگ ایران اسلامی دانست و افزود: تروریست پرور و به وجود آورنده تروریست شما هستید که با حمایت های بی دریغ خود از گروه های تروریستی و تکفیری، آتش جنگ را در منطقه شعله ور کرده اید.
حجت الاسلام امیری، گفـت: هر جا آمریکا باشد، تروریست و مظلوم کشی آنجاست و این رویگرد اصلی و جدی این کشور است.
وی خطاب به رییس جمهوری آمریکا افزود: دوران تهدید و بزن و در رو تمام شده است، ما با دست خالی در دوران دفاع مقدس جلوی شما ایستادیم و اگر جرات دارید حمله کنید تا ببینید تلاویو و حیفا چگونه با خاک یکسان خواهد شد.
وی ادامه داد: بدانید دست پرورده خبیث شما یعنی گروه ترویستی داعش خیلی زود از بین خواهد رفت و منطقه را از وجودش پاک خواهیم کرد.
خطیب جمعه گیلانغرب در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، گفت: حفظ و تقویت روحیه انقلابی گری و حرکت در این راستا از بزرگترین دستاوردهای دفاع هشت ساله ملت ما بود که بسیاری از ارزش ها را تضمین کرد.
حجت الاسلام امیری اضافه کرد که تداوم انقلاب با حضور در صحنه دفاع مقدس ماندگار شد و ملت ایران تا پای جان حافظ دستاوردهای نظام اسلامی اند.
وی با تسلیت فرارسیدن ماه محرم الحرام گفت: سید الشهدا بالاترین رمز ممالک اسلامی و شیعی است که باید همواره با حفظ شعائر محرم به عنوان نمادی از عشق و معرفت مکتب عاشورا را زنده نگاه داریم.
در پایان نماز جمعه امروز، نمازگزاران گیلانغربی در محکومیت مواضع اخیر رییس جمهوری آمریکا راهپیمایی کردند.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.