به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی محمد لروند روز یکشنبه در گردهمایی بسیجیان کنگاور که در سرسرای ورزشی ولایت این شهرستان با حضور مسئولان، نظامیان و عموم بسیجیان برگزار شد، به پنجم آذر ماه به عنوان سالروز تشکیل بسیج مستضعفین اشاره کرد و افزود: تشکیل بسیج در جمهوری اسلامی از برکات انقلاب اسلامی بود.
وی اظهار کرد: امروزه بعد از گذشت بیش از سه دهه از تشکیل بسیج، بسیج همچنان با اهداف عالیه خود مشغول هدایتگری و نورافشانی است.
حجت الاسلام لروند از بسیج به عنوان مدافع ولایت، نظام و خدمتگزار مردم یاد کرد و افزود: فرهنگ حاکم بر بسیج، حفظ انقلاب اسلامی و خنثی کردن تمام نقشه های شوم دشمنان است و تفکر بسیجی نیاز امروز جامعه است.
وی در ادامه حضور رهبر انقلاب در استان کرمانشاه را باعث تسلای دل مردم و آرامش انان دانست و خاطرنشان ساخت: قدرشناسی و مردانگی و مروت قوم بزرگ کرد در استقبال از رهبر انقلاب را نمونه عظمت این قوم بزرگ دانستند که نیاز به توضیح و تفسیر ندارد.
وی در ادامه با انتقاد از برخی سایت ها که قصد اختلاف اندازی بین شیعه و سنی را دارند، گفت: این آزمایش الهی نشان داد که شیعه و سنی در این استان با هم برادر و محبت آنها نسبت به هم مثال زدنی است .
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کنگاور نیز ویژگی های اصلی یک فرد بسیجی را ولایتمداری، بصیرت، معرفت، استقامت، آگاهی به شرایط زمان، محبت به مردم و قانون مدار عنوان کرد.
سرهنگ علی حیدرنژاد با بیان این که از خود گذشتگی و ایثار سرلوحه روحیه بسیجی است، افزود: بسیج در تمامی صحنه های حضوری دشمن شکن دارد و اگر بتوانیم در مدیریت جهادی تفکر بسیجی را در تمام ادارات بدون در نظر گرفتن زمان و مکان فعالیت دخالت دهیم به طور قطع و یقین می توان از بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی رهایی یافت.
شهرستان کنگاور با جمعیتی افزون بر 76 هزار نفر در 94 کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است و دروازه ورودی این استان غربیست.
8066/7447 خبرنگار: مجید رحمتی ** انتشار دهنده: علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.