پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

اعلام زمان تشییع پیکر مطهر داماد مکرم امام خمینی (س)

اطلاعیه دفتر امام خمینی(س) به مناسبت درگذشت مرحوم دکتر بروجردی

درپی درگذشت دکتر محمود بروجردی داماد مکرم بنیانگذار جمهوری اسلامی، دفتر امام خمینی(س) در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ارتحال این رهرو راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با اعلام زمان و مکان برنامه تشییع و خاکسپاری، از عموم مردم شریف ایران دعوت کرد در این مراسم شرکت کنند.

درپی درگذشت مرحوم دکتر محمود بروجردی داماد مکرم بنیانگذار جمهوری اسلامی، دفتر امام خمینی(س) در اطلاعیه‌ای ضمن تسلیت ارتحال این رهرو راه رهبر کبیر انقلاب اسلامی، با اعلام زمان و مکان برنامه تشییع و خاکسپاری، از عموم مردم شریف ایران دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کنند.
متن اطلاعیه دفتر امام خمینی(س)به شرح زیر است:
انا لله و انا الیه راجعون
با نهایت تاثر و اندوه، ارتحال داماد بزرگوار حضرت امام خمینی(سلام‌الله علیه)، آقای دکتر محمود بروجردی را به اطلاع ملت شریف و قدرشناس ایران و دوستداران و پیروان امام راحل(س) می رسانیم.
آوازه ی نام نیک و سلامت نفس و ملازمت طولانی با امام خمینی و مراتب فضل وادب و دانش و خدمات ارزنده ی علمی و فرهنگی از مرحوم دکتر محمود بروجردی، که افتخار فرزندی مرحوم حجت الاسلام والمسلمین حاج میرزا محمد حسین بروجردی را دارا بود، چهره ای نام آشنا برای تمامی اهل فرهنگ و ادب کشورمان ساخته است.
مرحوم دکتر بروجردی همچون دیگر اعضای خاندان شریف امام، در تمام سالهای سخت مبارزه وتبعید امام، با صبوری و گشاده رویی مثال زدنی خویش، کاروان پیشگامان نهضت امام را همراهی کرده است.
دفتر امام خمینی(س) ضمن عرض تسلیت به همسر مکرمه ی ایشان سرکار خانم دکتر زهرا مصطفوی و فرزندان مکرم ایشان خصوصا جناب حجت الاسلام و المسلمین ،حاج شیخ مسیح بروجردی و سایر منسوبین، از عموم طبقات مردم شریف و خصوصا علما و فرهیختگان جامعه برای حضور در مراسم بزرگداشت مرحوم دکتر بروجردی دعوت می نماید.
تجلیل از این چهره خدوم علمی و فرهنگی کشور در حقیقت بزرگداشت نام و یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی است.
مراسم تشییع در ساعت 9:30 صبح یکشبنه (89/12/8 ) از مقابل حسینیه جماران آغاز و سپس مراسم تدفین در حرم مطهر حضرت امام (س) برگزار خواهد شد
مجلس یاد بود و بزرگداشت مرحوم دکتر
محمود بروجردی نیز روزدوشنبه (89/12/9)از ساعت 14تا 15:30 بعدازظهر درمسجد الجواد (ع)درمیدان هفت تیر برگزارخواهد شد .
مراسم ویژه بانوان نیز درهمان مکان و زمان برگزارخواهد شد.

دفتر امام خمینی(س)
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.