به گزارش خبرنگار ایرنا؛ ماموستا مُلا محمد محمدی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مسجد جامعه امام شافعی، تلاش های دولتمردان در مدیریت بحران زلزله اخیر را ارج نهاد و افزود: مردم به خوبی می دانند که حجم و وسعت آسیب بسیار بود و به طور قطع نقایص و کمبود طبیعی است اما انتظار دارند با عبور از بحران آن نقایص مرتفع و به سرعت روند بازسازی انجام شود.
وی همچنین با قدردانی از حضور دلگرمانه و دلسوزی پدرانه رهبر معظم انقلاب در مناطق زلزله زده و ارتباط مستقیم قلبی عمیق بین ایشان و مردم گفت: امیدواریم با الطاف و دستورات حکیمانه ایشان و امداد مستمر همه ملت ایران و ارگان های دست اندرکار، روند بازگشت زندگی عادی مردم مرزدار و صبور این مناطق با جدیت پیگیری شود.
امام جمعه اهل سنت کرمانشاه در ادامه خطبه های خود با اعلام اینکه امسال به احترام قربانیان و آسیب دیدگان زلزله استان جشنی به عنوان میلاد پیامبر اکرم (ص) در کرمانشاه برگزار نمی شود، گفت: تلاش می شود هزینه های این جشن با حضور در میان مردم منطقه و برای رفع برخی مشکلات آنان باشد که به یقین خشنودی پروردگار و رسول گرامی (ص) در رضایت و شادی دل خلق است.
او، پیامبر اکرم (ص) را هدیه ویژه پروردگار به بشریت و به ویژه به مسلمانان دانست که در ماه ربیع الاول ارزانی داشت.
خطیب جمعه اهل سنت کرمانشاه با اشاره به خصوصیات پیامبر اکرم (ص) و برکات و خیرات وجود مبارک ایشان گفت: پیامبر (ص) رحمتی برای همه عالمیان هستند و همه کسانی که از زمان حضرت تا امروز با دین رحمت و شریعت نبوی دشمنی ورزیدند رسوا، سرافکنده و نابود شدند.
ماموستا محمدی همچنین شکست و فروپاشی عده ای مزدور جنایتکار را که به نام اسلام و پرچم اسلام کشتار و تجاوز می کردند، خبری خوش در میان غم و اندوه قربانیان آن تفکر دانست و از نیروهای شجاع محور مقاومت که مردانه به میدان رفتند و بی ادعا، پرادعاهای تسلیح شده توسط آمریکا ، اسرائیل و مرتجعان منطقه را محو کردند، تقدیر کرد.
او برای سردار مومن ، نخبه و مخلص سپاه اسلام ، سردار سلیمانی و نیروهای تحت امر او نیز آرزوی توفیق و سرافرازی کرد.
وی همچنین همچنین با تبریک هفته بسیج به مردان ایثار و تلاش و شهادت، اخلاص در عمل را از ویژگی های نهاد بسیج دانست.
3033/8066خبرنگار:فرزاد نویدی **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.