به گزارش ایرنا، حجا الاسلام غلامرضا نیشابوری در خطبه های این هفته نماز جمعه اشتیان افزود: پیروزی بر داعش را مدیون هدایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب، شعدای مدافع حرم و فرماندهی سردار سرافراز حاج قاسم سلیمانی هستیم.
وی گفت: داعش خسارات مادی و معنوی فراوانی داشت و تنها بیش از 500 میلیارد دلار خسارت مادی وارد کرد و جنایات هولناکی که مرتکب شد برای همیشه در تاریخ می ماند.
امام جمعه آشتیان اضافه کرد: تمام این جنایات با طراحی و حمایت آمریکا اجرا شد و همچنان ادامه دارد و امت اسلامی همواره باید هوشیار و بیدار باشد.
حجت الاسلام نیشابوری گفت: زلزله در غرب کشور پیامدهای زیادی داشت اما، حضور رهبر معظم انقلاب در کنار مردم مصیبت زده مرهمی بر زخم آنان بود.
وی عنوان کرد: تشکیل نشست هایی با حضور رهبری و تاکید بر افزایش خدمات مردم را دلگرم کرد . استقبال با شکوه مردم و سخنان آرامش بخش رهبری تسکینی بر آلام مردم آسیب دیده بود.
امام جمعه آشتیان افزود: آمادگی بلند مدت و مقاوم سازی در سیاست های ساخت و ساز کشور و سرعت عمل و دقت و تلاش مضاعف در هنگام وقوع رخدادهایی چون زلزله از موضوعاتی است که باید به صورت جدی به آن توجه شود.
حجت الاسلام نیشابوری با تبریک هفته بسیج گفت : بسیج سرمایه عظیمی در ایران است که باعث شکست ناپذیری انقلاب شده است.
نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه شهری استان مرکزی برگزار می شود.
6013/6992/خبرنگار:معصومه ابراهیمی***انتشاردهنده:مژگان حیدری
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.