به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی سجادی درخطبه های این هفته نماز جمعه نایین شکست داعش به محوریت جمهوری اسلامی ایران را دفع و رفع خطر از همه مسلمانان و سراسر جهان دانست وگفت: خطر داعش تنها برای ایران و عراق نبود بلکه سراسر جهان را تهدید می کرد.
وی افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب در جواب پیام سردار سلیمانی فرمودند، نباید از کید و مکر دشمنان غافل بشویم.
وی بیان کرد: روزهای اول داعش در عراق و سوریه پیشرفت هایی داشت و وحشیگری زیادی انجام داد و انسان های زیادی را بی گناه سر برید.
حجت الاسلام سجادی تصریح کرد: در برابر دشمنان هوشیاری لازم است بخصوص برای نیروهای نظامی و اطلاعاتی که تاکنون چنین بوده است.
وی همچنین با تبریک هفته بسیج گفت:بسیج نماد آگاهی، شجاعت، مقاومت، خداترسی، ایثار و گذشت برای آرمان های بزرگ و خدمت به خلق خداوند متعال است که در تاریخ اسلام نیز ریشه قوی دارد.
امام جمعه نایین افزود: تجربه بسیج در دفاع مقدس معجزه ها آفریده و نباید آن را دست کم بگیریم، امروز بسیج بازسازی شده و با تجربه های نوین بین المللی آن، شاهد افتخار آفرینی های جبهه مقاومت هستیم که ابرقدرت ها را به وحشت انداخته است.
وی یادآوری کرد: باید بسیج را گرامی داشت و پایگاه های بسیج را تقویت کرد، خدمت رسانی و کمک به دیگران امر مهمی است که باید در هفته بسیج به آن توجه کنیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از مردم برای حمایت از زلزله زدگان عرب کشور ،تداوم کمک ها را ضروری دانست و گفت: در زمان بحران حضور جوانان، دانشجویان، طلاب، مردم و گروه های مختلف اعم از شیعه و سنی بسیار چشمگیر بود و رهبر معظم انقلاب با کرامت و عظمتی خاصی در منطقه حضور پیدا کردند و امید است همه ما به داد آن مردم در این ایام سخت برسیم.
شهرستان نایین با بیش از39 هزار نفر جمعیت در140 کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
ت7136 / 6022 خبرنگار : حسین فرزانیان محمدی - انتشار دهنده : عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.