به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، اولین رویداد ورزشی استان در هفته جاری، کسب مقام سوم رقابت های زورخانه ای کشور توسط سجاد وروایی باستانی کار کرمانشاهی بود.
وی در بخش میانداری و در رده سنی 19 تا 30 سال و در کنار ورزشکاری از خراسان رضوی توانست مقام سوم مشترک را بدست آورد.

** راهیابی تیم بدمینتون کرمانشاه به مرحله نهایی لیگ برتر
دبیر هیات بدمینتون استان کرمانشاه از راهیابی تیم های بدمینتون کرمانشاه و اصفهان به دور نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور خبر داد و گفت: در مجموع دیدارهای رفت و برگشت، تیم کرمانشاه با 18 امتیاز و اصفهان با 12 امتیاز جواز حضور در مرحله نهایی را بدست آوردند.
هومن روشنی افزود: دور نهایی رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور برای تعیین تیم های اول تا چهارم، دی ماه با حضور تیم های دانشگاه آزاد تهران، نماینده گنبد، منتخب کرمانشاه و سپاهان اصفهان برگزار خواهد شد.

** برپایی اردوی تیم ملی هاکی بزرگسالان ایران در کرمانشاه
رئیس هیات هاکی استان کرمانشاه، از آغاز چهارمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی هاکی بزرگسالان کشور به میزبانی کرمانشاه خبر داد و گفت: این اردو از دهم آبان در مجموعه ورزشی شهرک کارمندان آغاز و تا هجدهم همین ماه نیز ادامه پیدا می کند.
جواد رضایی تبار با بیان اینکه در این اردو 16 ورزشکار از استان های مختلف کشور از جمله محسن بهلولی ورزشکار کرمانشاهی حضور دارند، یادآوری کرد: هدایت تیم ملی هاکی ایران برعهده اسفندیار صفایی است و مسعود بهلولی از کرمانشاه و ابوالفضل یوسفی نیز به عنوان مربی وی را همراهی می کنند.
وی تصریح کرد: تیم ملی هاکی مردان ایران خود را برای حضور در مسابقات بین المللی اتریش و همچنین جام جهانی 2018 آلمان آماده می کند.

** یک طلا و 2 برنز حاصل تلاش بانوان ووشوکار کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه از کسب یک مدال طلا و 2 برنز توسط بانوان ووشوکار استان در رقابت های قهرمانی کشور خبر داد و گفت: زهرا بساطی، مهنا رحیمی و کیمیا پیری سه مدال آور استان در رقابت های قهرمانی کشور بودند که به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.
سیدرامین موذنی ادامه داد: در بخش ساندا و در وزن 56- کیلوگرم زهرا بساطی توانست با شکست رقیبی از خراسان رضوی در دیدار فینال عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کند.
وی با بیان اینکه در وزن 60- کیلوگرم مهنا رحیمی دیگر ووشوکار کرمانشاهی مدال برنز مشترک را در کنار ورزشکار اردبیلی کسب کرد، به رقابت های وزن 70- کیلوگرم نیز اشاره و اظهار داشت: کیمیا پیری همراه با ووشوکاری از تهران الف بر سکوی سوم ایستاد.

** یک طلا و یک برنز برای تیم بوکس کرمانشاه در مسابقات قهرمانی کشور
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: تیم منتخب بزرگسالان استان در رقابت های قهرمانی کشور توسط بیژن کایی پور در وزن 69 کیلوگرم صاحب یک مدال طلا و توسط عباس افشارنیا در وزن 75 کیلوگرم صاحب یک نشان برنز شد.
حسین فشی افزود: در پایان رقابت ها نیز تیم کرمانشاه توانست مقام ششم رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور را در بین 31 تیم شرکت کننده کسب کند.

** یک پیروزی ویک شکست حاصل تلاش پینگ پنگ باز کرمانشاهی درمسابقات جهانی
دبیرهیات پینگ پنگ استان کرمانشاه با اشاره به حضور ندا شهسواری ورزشکار کرمانشاهی در رقابت های قهرمانی جهان گفت: حاصل تلاش وی در مسابقات انفرادی یک پیروزی و یک شکست بود.
بهرام کنجوری با بیان اینکه شهسواری با رنکینگ 297 در دور مقدماتی با ورزشکارانی از کشورهای هلند دارای رنکینگ 236 و اتریش دارای رنکینگ 701 همگروه شد، ادامه داد: وی در مسابقه اول خود مقابل ورزشکار هلندی قرار گرفت اما در پایان با نتیجه 'چهار بر یک' متحمل شکست شد.
کنجوری خاطرنشان کرد: شهسواری در دیدار دوم خود مقابل پینگ پنگ باز اتریشی قرار گرفت و توانست در مسابقه ای حساب شده با نتیجه 'چهار بر صفر' حریف خود را از پیش رو بردارد اما در مجموع با قرار گرفتن در رده دوم از راه یابی به مرحله بعدی بازماند.

** درخشش قایقرانان کرمانشاهی در مسابقات آب های آرام بانوان کشور
رئیس هیات قایقرانی استان کرمانشاه، از درخشش قایقرانان استان در مسابقات آب های آرام بانوان کشور با کسب سه مقام قهرمانی و نایب قهرمانی خبر داد و گفت: در مسابقات کانو بخش یک نفره 500 متر، کرمجانی زودتر از بقیه رقبا توانست به خط پایان برسد و مقام قهرمانی را بدست آورد.
محمد سهراب بیگ همچنین با اشاره به رقابت های 2 نفره 500 متر در بخش کانو، گفت: تیم کرمانشاه متشکل از فاطمه کرمجانی و هیوا افضلی به مصاف رقبای خود رفت و توانست عنوان نخست و مقام قهرمانی را کسب کند.
وی در خصوص رقابت های بخش کایاک یک نفره 500 متر نیز اظهار کرد: سما یاسمی قایقران کرمانشاهی مقام نایب قهرمانی را بدست آورد و قایقرانان هرمزگان و تهران نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

** جهانبخش جعفری به عنوان سرمربی تیم فوتبال بعثت کرمانشاه انتخاب شد
مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه در حکمی 'جهانبخش جعفری' را به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه منصوب کرد.
این انتصاب به دنبال استعفای 'محمد بهرامیان' سرمربی سابق باشگاه که در سه هفته متوالی نتوانسته بود نتایج لازم را بگیرد، صورت گرفت.
جعفری سرمربی جدید باشگاه بعثت کرمانشاه سابقه بازی در تیم فوتبال پرسپولیس تهران و همچنین دستیاری امیرقلعه نوعی در تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در لیگ برتر را دارد.
حضور در تیم های البدربندر کنگ، کیمیا فرایند تهران و نفت امیدیه خوزستان به عنوان سرمربی از دیگر سوابق کاری جعفری می باشد.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.