سید رامین موذنی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: زهرا بساطی، مهنا رحیمی و کیمیا پیری سه مدال آور استان در رقابت های قهرمانی کشور بودند که به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.
وی ادامه داد: در بخش ساندا و در وزن 56- کیلوگرم زهرا بساطی توانست با شکست رقیبی از خراسان رضوی در دیدار فینال عنوان قهرمانی و مدال طلا را کسب کند.
موذنی خاطرنشان کرد: در این وزن ووشوکاران استان های گیلان و اردبیل نیز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.
رئیس هیات ووشو استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در وزن 60- کیلوگرم مهنا رحیمی دیگر ووشوکار کرمانشاهی مدال برنز مشترک را در کنار ورزشکار اردبیلی کسب کرد و ووشوکاران مازندران و خوزستان نیز به ترتیب اول و دوم شدند.
وی همچنین با اشاره به رقابت های وزن 70- کیلوگرم، اظهار داشت: کیمیا پیری همراه با ووشوکاری از تهران الف بر سکوی سوم ایستاد و ورزشکاران تیم های البرز الف و البرز ب نیز عناوین قهرمانی و نایب قهرمانی را کسب کردند.
موذنی یادآوری کرد: هدایت تیم ووشوی بانوان کرمانشاه در رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور برعهده سارا مظفری بود.
وی در پایان اظهار کرد: تیم های اصفهان، مازندران و سیستان و بلوچستان به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی رقابت های ووشوی قهرمانی بانوان کشور را کسب کردند.
مسابقات ووشو بانوان کشور با حضور نزدیک به 250 ورزشکار از استان های مختلف کشور به میزبانی کرج برگزار شد.
در استان کرمانشاه بالغ بر 2 هزار ووشوکار فعالیت می کنند که حدود 60 درصد آن ها را بانوان و 40 درصد نیز آقایان تشکیل می دهند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.