به گزارش خبرنگار ایرنا ، مریم گیلانی لاریمی تنها نماینده مازندران در اردوی تیم ملی تنیس روی میز در اهواز توانست جزء 5 بازیکنی باشد که جواز حضور در این مسابقات را کسب کند.
وی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ، افزود : مثل تمامی ورزشکاران هدفم کسب مدال طلا در مسابقات پاراآسیایی است و تمام تلاشم را برای رسیدن به این هدف انجام خواهم داد تا بار دیگر پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در کشور بیگانه به اهتزاز درآورم .
این بانوی جویباری که هم اکنون در اردو تیم ملی در اهواز حضور دارد گفت که تمرینات به صورت منظم در 2 نوبت صبح و عصر زیر نظر مربی تیم ملی زهرا کرم زاده در حال انجام است .
اردوی تیم ملی از 26 شهریور آغاز شد و تا 31 شهریور ماه در خانه تنیس اهواز ادامه دارد.
وی با بیان اینکه بعد از بازگشت از اردو تیم ملی به صورت انفرادی و زیر نظر مربی ام تمریناتم را ادامه خواهم داد ، بیان کرد : با تمرینات فشرده درصدد هستم با قدرت تمام به میدان مسابقات بروم .
گیلانی با اشاره به اینکه آخرین اردو تیم ملی آبان ماه در اهواز برگزار خواهد شد ، گفت که سپس 15 آذرماه ایران را به مقصد امارات ترک خواهیم کرد.
عضو تیم ملی تنیس روی میز معلولین با بیان اینکه مسابقات پاراآسیایی در سطح بالا برگزار خواهد شد ، افزود : نسبت به حریفانم شناخت خوبی دارم و سرسخت ترین حریفانم در این مسابقات رقبایی از چین و کره هستند.
اعضای تیم ملی تنیس روی میز جانبازان و معلولان ایران 15 آذرماه ایران را به مقصد امارات ترک می کنند تا در مسابقات پاراآسیایی حاضر شوند.
این مسابقات اواخر آذرماه برگزار خواهد شد.
مریم گیلانی تاکنون مقام های کشوری و مدال طلای تیمی و مدال برنز انفرادی مسابقات پارا المپیک توکیو 2009 ، مدال برنز مسابقات تورنمنت بزرگسالان چین 2010 ، مدال برنز مسابقات ایواز جهانی امارات 2011 ، مدال طلای انفرادی و نقره تیمی مسابقات پارا آسیایی مالزی 2013 را کسب کرده است .
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
7334/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.