حسین فشی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تنها مدال طلای تیم کرمانشاه در وزن 69 کیلوگرم توسط بیژن کسایی پور بدست آمد.
وی خاطرنشان کرد: همچنین عباس افشارنیا در وزن 75 کیلوگرم نیز موفق به کسب مدال برنز رقابت های قهرمانی کشور برای کرمانشاه شد.
فشی افزود: در پایان رقابت ها نیز تیم کرمانشاه توانست مقام ششم رقابت های قهرمانی بزرگسالان کشور را در بین 31 تیم شرکت کننده کسب کند.
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه یادآوری کرد: کسایی پور و افشار نیا با کسب مدال های طلا و برنز به اردوی تیم ملی دعوت شدند.
وی افزود: مصیب تیموری در وزن 56 کیلوگرم، کامیاب مرادی در وزن 64 کیلو، بیژن کسایی پور در وزن 69 کیلو، عباس افشارنیا در وزن 75 کیلو، رضا دارابی در وزن 81 کیلو و پوریا امیری و سالارغلامی در وزن 91 کیلوگرم نفرات منتخب تیم کرمانشاه را در این مسابقات تشکیل می دادند.
فشی همچنین از رامین حدادیان به عنوان سرمربی تیم منتخب بوکس بزرگسالان استان در رقابت های قهرمانی کشور یاد کرد.
رئیس هیات بوکس استان کرمانشاه گفت: رقابت های بوکس قهرمانی کشور با حضور بیش از 60 ورزشکار از استان های مختلف کشور به میزبانی استان کردستان برگزار شد.
در این رقابت ها تیم بوکس استان کردستان قهرمان شد و تیم‌های خوزستان و تهران نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
در استان کرمانشاه حدود 2 هزار ورزشکار، 25 مربی و 20 داور زیر نظر هیات بوکس استان کرمانشاه فعالیت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.