بهرام کنجوری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شهسواری با رنکینگ 297 در دور مقدماتی با ورزشکارانی از کشورهای هلند دارای رنکینگ 236 و اتریش دارای رنکینگ 701 همگروه شد.
وی ادامه داد: پینگ پنگ باز کرمانشاهی در مسابقه اول خود مقابل ورزشکار هلندی قرار گرفت اما در پایان با نتیجه 'چهار بر یک' متحمل شکست شد.
کنجوری خاطرنشان کرد: شهسواری در دیدار دوم خود مقابل پینگ پنگ باز اتریشی قرار گرفت و توانست در مسابقه ای حساب شده با نتیجه 'چهار بر صفر' حریف خود را از پیش رو بردارد.
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه گفت: با توجه به پیروزی ورزشکار هلندی مقابل حریف اتریشی و از آن جایی که تنها یک نفر به مرحله بعد صعود می کند، شهسواری از ادامه حضور در رقابت های انفرادی بازماند.
وی در ادامه به آغاز رقابت های دوبل مسابقات قهرمانی جهان اشاره و اظهار کرد: تیم 2 نفره ندا شهسواری و مریم صامت از امروز عصر کار خود را آغاز می کنند.
کنجوری افزود: تیم دوبل ایران متشکل از شهسواری و صامت در اولین دیدار خود به مصاف هلند خواهند رفت.
دبیر هیات پینگ پنگ استان کرمانشاه در پایان گفت: مسابقات پینگ پنگ قهرمانی جهان تا روز 13 آبان در بلزیک ادامه پیدا می کند و در بخش بانوان که شهسواری بانوی کرمانشاهی حضور دارد، 99 ورزشکار با هم رقابت می کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه ttp://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.