فرهاد همتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: مشارکت این قشر در ارتقای امنیت و پاسداری از مرزهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره ارزشمند و با اهمیت بوده است.
وی افزود: عشایر ثابت کرده اند در سخت ترین شرایط کشور همانند دوران جنگ تحمیلی و تحریم‌های اقتصادی همواره استوار در حمایت از انقلاب اسلامی ایستاده اند.
وی با اشاره به مشارکت اثرگذار عشایر در تمامی حوزه‌ها ، گفت این قشر همواره به بهترین وجه ممکن حامی اقتصاد کشور بوده اند و در حوزه مرزداری و پاسداری از تمامیت ارضی کشور نیز همواره پیشرو بوده اند.
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ادامه داد: امروز همه ما مسئولیت داریم نسبت به بهبود وضعیت کاری و معیشتی این قشر زحمتکش و کوشا اهتمام بیشتری داشته باشیم و برای پیشرفت و بهره وری بیشتر آنها برنامه‌ریزی کنیم.
همتی اضافه کرد: با توجه به تحرکات آن سوی مرزها، حضور آگاهانه و هوشیارانه عشایر در مرزهای غربی در کنار دیگر نیروهای مقتدر مسلح، ارتقا بخش امنیت مرزهای کشور است.
وی شمار جمعیت عشایری گیلانغرب را هشت هزار و 220 تن در قالب یک هزار و 500 خانوار ذکر کرد و گفت: عشایر این شهرستان با در اختیار داشتن 230 هزار راس دام ، سالیانه حدود چهار هزار تن انواع محصولات دامی که حدود 11 درصد مجموع تولیدات استان کرمانشاه را شامل می شود ، تولید و روانه بازار مصرف کنند.
گیلانغرب با بیش از 72 هزار تن جمعیت در غرب استان کرمانشاه واقع شده است.
7079/7398/8066 خبرنگار:سلطانمراد شهبازپور **انتشار دهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.